maandag 8 april 2024

Sterkte

Hallo blogmaatjes,

Wat hebben we dit weekend genoten van het mooie weer. Lekker gefietst en gewandeld. Gisteren hebben we een bezoek gebracht aan het valkerij museum in onze woonplaats. Zo mooi om alles rondom de valken vangst te zien en ook weer wat geleerd. Bijvoorbeeld dat het spreekwoord 'iemand een loer draaien' uit de valkerij komt. 

Bij een online demo maakte Devid Roodenburg een kaart met deze Elizabeth Craft Designs stempel en dit is mijn uitwerking daarvan. De achtergrond en bloemen zijn met een zwarte ZIG-marker en water gekleurd en ik ben wel blij met het resultaat.


Aanstaande zaterdag ga ik naar de Art Specially. Ik kreeg een aanbod om met iemand mee te gaan en daar zeg ik geen nee tegen. Dat wordt een dag genieten. Wie weet kom ik iemand van jullie tegen!?

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

19 opmerkingen:

  1. Oh wat een prachtige kaart Caroline!
    Leuk om zo'n museum in de buurt te hebben, het was idd genieten dit weekend.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, een prachtige kaart Caroline!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje en leuk dat je zoveel te weten bent gekomen over valken!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart springt er uit, iets om te onthouden! Géén beurzen meer voor mij helaas maar volgens mij is dit de allerbeste, veel plezier!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Caroline,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Echt prachtig hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie stijlvolle kaart! Wat leuk zo dichtbij huis zo'n leuk museum! Dat zijn altijd leuke dingen om te leren van die weetjes... Vergeet je nooit meer 😀

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze sterkte kaart ziet er prachtig uit Caroline.
    Ik kom ook samen met ons Marleen helemaal tot in Nijkerk.
    Wij maken er een lang weekend van.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was zeker heerlijk weer om erop uit te gaan het weekend… Fijn dat jullie genoten hebben. Je hebt een mooie kaart met deze leuke stempel techniek. Fijn dat je met iemand mee kan rijden naar de beurs. Veel plezier alvast. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart,
    nee mij zie je dit jaar niet op de beurs in Nijkerk, ik wens je veel plezier.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me een leuk en leerzaam museum.
    Je kaartje is prachtig.
    Veel plezier op de beurs.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een prachtige condoleancekaart, heel mooi gemaakt.
    Jaaaa, ik ga ook zaterdag, heb er zo'n zin in! Wie weet herkennen we elkaar wel. Ik ga alleen, heb tot nu toe geen metgezel (helpt misschien bij het herkennen).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee van die naambadge, ik heb er ook een gemaakt, ik laat hem van de week wel zien op mijn blog.

      Verwijderen
  13. Hele mooie stempelkaart heb je gemaakt en leuk dit museum bij jullie in de buurt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie stijlvolle sterkte kaart Caroline. Knap gemaakt. Veel plezier op deze gave beurs, dat wordt zeker genieten. Ik kan helaas niet maar je zult genoeg medeblogsters zien denk ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie stempel techniek heb je gedaan Carolin,je kaartje is prachtig!!!
    Zo'n aanbod moet je nooit afslaan, ik wens je enorm veel plezier bij de Art S.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart met alle stempels!
    Ik ga helaas niet naar de Art S. beurs. Maar ik wens jou veel plezier!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart met de mooie techniek, een mooi kleurenpalet ook! Veel plezier op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline