dinsdag 23 april 2024

Marmer

Hallo blogmaatjes,

Op de kaart voor Alma plakte ik een blad waarop embossing poeder is gesmolten. Doordat ik een paar verschillende kleuren poeder gebruikte, lijkt het wel marmer. Voor de achtergrond heb ik een stencil en distress inkt gebruikt.


Er lag wat los embossingpoeder naast het blad en ik vond het zonde om dit weg te gooien, dus heb ik de binnenkant ermee versierd.


Een paar weken geleden zag ik filmpjes over het werken met embossing poeder en een mini pannenkoek maker. En dit werkt super fijn, want je hebt geen rond waaiend poeder en glitter zoals bij de heattool en het resultaat is mooier.


Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Oke, ben benieuwd hoe dit dan werkt...
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart Carolien, mooi die verschillende kleuren embossingpoeder door elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met het embossing poeder Caroline.
    Nog niet gezien de pannenkoek maker
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf Caroline deze kaart en de kleuren heel mooi. Leuk idee met de pancakemaker heb het even opgezocht op youtube.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een mooie kaart! Haha, en zo leren we elke keer weer wat bij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend mooie kaart is het geworden.
    Zo mooi van kleur.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Caroline, heel erg bedankt voor je super leuke kaartje met de feestvarkens! Wat een leuk model en wat staan ze daar parmantig bij het hekje! Ik heb je kaartje al opgehangen tussen alle andere kaartjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart met leuke kleuren Caroline. Nog nooit gehoord/ gezien om op deze manier met embossing poeder aan de slag te gaan. Ik deed het vroeger wel boven een broodrooster, dus aan de onderkant verhitten of een heet strijkijzer er (zonder stoom) dicht boven houden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en dat blad ziet er schitterend uit. Ik zal eens op zoek gaan naar die filmpjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart hoor mooie kleuren heb je gebruikt
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow dit is echt een hele gave kaart!! Zo mooi die achtergrond.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dank je wel voor je schitterende kaart!!! ik vroeg me al af hoe je dat toch gedaan had. zo mooi geworden!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig met deze leuke techniek, heb ik al wel op facebook voorbij zien komen. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline