maandag 8 juli 2024

Spritz

Hallo blogmaatjes,

Zaterdag hebben we mijn moeder verrast met een lunch. Ze heeft een tennisarm en heel veel pijn. Het is sowieso gezellig om samen te eten en zo konden wij daarna de afwas wegwerken en kon zij rusten. Gisteren zijn we lekker wezen wandelen.

En ik ben aan de knutsel geweest. Op aquarel papier heb ik een achtergrond gemaakt met de Ranger pritz.


Op de foto is de glans hiervan niet zo heel duidelijk te zien, maar het geeft een prachtig effect.


Bij het 'on the fields plaatje' heb ik de kleuren wilted violet en weathered wood gebruikt.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

15 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart heb je gemaakt, sneu dat je moeder pijn heeft, jullie hebben de dag een stuk fijner gemaakt erg lief.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met de gesprayde achtergrond.
    Beterschap voor je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat papier mooi met het plaatje erbij een hele mooie kaart. Het zijn de kleine dingen die het doen en je moeder heeft genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige verrassing is dat geweest! heerlijk genieten van die kleine dingen....
    Mooi kaartje heb je gemaakt
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het mooie plaatje wat vervelend voor je moeder een tennisarm is heel pijnlijk heel veel beterschap gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Auwwww, beterschap voor je moeder. Fijn dat jullie zijn gaan lunchen, dat geeft wat afleiding. Mooie kaart heb je gemaakt. Ik heb de spritz nog niet, ben wel benieuwd naar het resultaat, is inderdaad lastig te zien op een foto denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een leuke achtergrond zitten spritsen, het plaatje past er perfect bij. Fijn om je Moeder op deze manier te verrassen en te ontlasten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met deze leuke achtergrond. Het is een leuk zomers plaatje . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart met die mooie bloem als blikvanger Caroline. Leuk dat je met de spritz aan de slag bent gegaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart. En leuk dat je je moeder verrast hebt met een lunch. Altijd leuker dan alleen te eten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je je moeder verrast hebt met een lunch. Vervelend dat zij last heeft van een tennisarm.
    Mooi achtergrondje heb je met de Spritz gemaakt. Ik weet uit ervaring hoe mooi het er in het echt uit ziet.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk plaatje en wat een mooie achtergrond, hele mooie kaart.
    Gezellig om je moeder te verrassen met een lunch,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje en wat leuk die achtergrond in de perfecte kleuren bij het plaatje! Naar voor je moeder, die tennisarm. Is zo'n vaak zeurende pijn. Samen eten is altijd veel gezelliger (en beter voor oudere mensen)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige kaart maakte je. gezellig de lunch met je moeder. heel vervelend met veel pijn zo'n tennisarm.
    ik heb een werpers elleboog, golfarm ook wel. gelukkig heb ik er niet veel pijn aan en kan ik wel van alles, behalve het trekken van iets of iets uitwringen.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline