maandag 22 juli 2024

Sterkte

Hallo blogmaatjes,

Vandaag heb ik een sterkte kaart voor jullie. Met een stempel van Studio Light en VersaFine Clair 'portobello' is het blad gestempeld. 


De stans met het blad heb ik met embossing poeder in mijn pannenkoekmaker verhit.

Gelukkig gaat het met de tennisarm van mijn moeder -dankzij de fysio- de goede kant op. Zo konden we met z'n allen zaterdag genieten van  een etentje bij de Chinees. Dat is traditie als het bij ons kermis is. Zondag hebben we nog lekker genoten op een terrasje met onze zoon. Leuk om even over de kermis te lopen, maar ik ga nergens in, want als ik de attracties zie draaien, word ik al duizelig 😵

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Caroline, heel stijlvol.
    Fijn dat het met je moeder wat beter gaat en dat jullie een gezellig weekend hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zo een prachtige condoleance kaart Caroline.
    Deze staat hier te pronken.
    Fijn dat het met je moeder beter gaat, en een gezellig weekend hebben gehad.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige condoleance kaart gemaakt met die mooie bladeren. Fijn dat het beter gaat met je Moeder, en dat jullie zelfs konden gaan eten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart heb je gemaakt. En dat klinkt als een leuk en gezellig weekend.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart zo met de veer.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stijlvolle kaart mooi gedaan met de embossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt met de gestempelde veer en het blad.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stijlvolle condoleancekaart Caroline. Klinkt als een gezellig feestelijk weekend en ik ga ook nergens meer in op de kermis, wordt van de draaimolen al misselijk hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie sterkte kaart. Fijn dat jullie een mooi weekend hadden.En mooi dat het met je moeder de goede kant op gaat. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu word ik toch nieuwsgierig? Kermis bij jullie? Tilburgse bij toeval? Ik vind de kermis ook supergezellig maar er in, nooit meer. je kaartje is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige ingetogen kaart Caroline. Wat fijn voor je moeder dat het beter gaat met haar arm. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaart, prachtig qua compositie en kleur.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline