donderdag 18 juli 2024

Week 29

Hallo blogmaatjes,

Vandaag heb ik weer een kerstkaart voor 52 weeks to Christmas met de sketch van de challenge. Vorige week schreef ik dat het niet wilde lukken met kerstkaarten, maar toen ik 's middags achter mijn bureau ging zitten, had ik in korte tijd deze kaart klaar. 



Daisy steekt alvast wat kaarsjes aan om het gezellig te maken. Het achtergrond papier is al wat ouder en zullen een aantal van jullie wel herkennen denk ik. Het strikje, de tekst en sterren uit goud spiegelkarton gestanst. 

Gisterenmiddag maar eens begonnen met een grondige opruim beurt van mijn bureau, want dat was hard nodig. Er lag teveel wat er niet hoorde en dat knutselt niet lekker. En ik heb een behoorlijk groot bureau, maar er was geen plekje meer vrij. Nu is alles weer lekker opgeruimd. Ik ben benieuwd voor hoe lang..... 

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

27 opmerkingen:

  1. Leuk is de kaart geworden. Heel herkenbaar van het bureau

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk geworden.
    Altijd fijn als je een opgeruimde werkplek hebt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. soms ineens lukt het en dan heb je ook een hele leuke kaart gemaakt, schattig met die lieve Snoesje.
    Heerlijk af en toe eens goed opruimen, lekker aan een schoon/kaal bureau weer aan de slag.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt met de sketch en Daisy. Fijn zoń opgeruimd bureau!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de schattige daisy, die plaatjes blijven leuke
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat een leukerd in deze kleuren (ik herken het papier zeker) en met de lieve, mooi ingekleurde Daisy.
    Heerlijk hè, zo'n opgeruimd bureau en toch laten we het steeds weer een bende worden, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie kerstkaart heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart met de sketch Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat het je weer gelukt is om een kerstkaartje te maken, hij is erg leuk geworden.
    Bureaus opruimen kan soms ook wonderen doen ;)
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw super papier is dit op je kaart Caroline, ik ken het niet maar erg mooi. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk een opgeruimd buro, maar als je weer begint met knutselen ligt het vak in no time weer vol. Je kaartje is ondanks de struggle erg mooi geworden, handig als je een schets bij de hand hebt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daisy, wat heb je haar mooi gekleurd!!!! Prachtig kaartje met mooie achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ja, en hoe meer plek, hoe meer rommel. Heel herkenbaar. Ik heb afgelopen week ook eens opgeruimd en mijn tafel is heerlijk leeg en schoon, misschien laat ik het zo wel even, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi kaartje met de sketch van de uitdaging. Leuk zo in het blauw. Heel herkenbaar al die rommel op he werkplek. Is wel weer fijn als het opgeruimd is. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat past alles mooi bij elkaar! Daisy is schattig en je kleurde haar zo mooi bijpassen, leuk ook die gouden accentjes! Haha, e hobby rommel... ik weet er natuurlijk ook alles van. Moet opgeruimd, anders kan ik niet starten met iets nieuws. Net als jij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De kerstkaart volgens de sketch is heel goed gelukt, een prachtige kaart.
    Heel herkenbaar zo'n vol bureau, en inderdaad je begint aan een nieuwe kaart en in een mum van tijd ligt er weer van alles.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooie kaart Caroline. echt te leuk. Daisy is echt heel schattig. Fijn als alles weer opgeruimd is he. heb je direct meer ruimte in je hoofd.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart !!!!
    Tja een opgeruimd bureau is wel een must !!!
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart met dat mooie warme papier!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart met Snoesje in de picture.
    Een opgeruimd buro is altijd heel fijn. Zeker als je na het opruimen nog weet waar alles ligt.

    Opruimen zou ik ook eens moeten doen. Veel te veel spullen en meer dan de helft word niet gebruikt en neemt wel plek in.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha, zo herkenbaar van je bureau, hier is het soms ook alsof er een tornado gewoed heeft. Je maakte een mooie kerstkaart met de sketch. Leuk dat je onder het plaatje, met die geschulpte cirkels, de kleurtjes uit het dessin-papier terug laat komen Caroline. Ik houd wel van dat soort details.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk deze kaart met Daisy.Deze plaatjes zijn zo mooi. Een leuke schetsuitwerking. Zeker heerlijk om weer een werkblad te hebben wat netjes is. Krijg je weer meer ideetjes. Maar als we bezig zijn… pak je er altijd heel wat bij en krijg je vanzelf weer veel spullen in en om de tafel… succe# ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke kaart en dat DP heb ik van de week ook nog in mijn handen gehad.
    Heerlijk hè een opgeruimd bureau.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel gaaf kaartje is het! Mooi die gouden accentjes...En ik ben ook heel benieuwd hoe lang je bureau netjes blijft....houd ons op de hoogte, hahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart met Daisy gemaakt, volgens de schets van Bep. Zo zie je maar weer toch weer een kaartje af. Meestal als je een schets hebt, heb je al een duwtje in de goede richting. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kerstkaart met de sketch en het leuke plaatje van Daisy en de gouden accenten. Herkenbaar wat je schrijft over je bureau.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Caroline,
    Nu pas tijd om een kerstkaartenrondje te maken. Deze kaart is ook weer erg mooi! Ik herken de sketch van Bep er in...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline