dinsdag 1 oktober 2024

DAK #94

Hallo blogmaatjes,

Vandaag begint de nieuwe challenge bij Do-Al(l) Kreatives en het thema is 'alles mag' met als optie maak je eigen achtergrond met een stencil.

Bij mijn voorbeeldkaart heb ik structuurpasta over een stencil gesmeerd en toen het droog was heb ik daar Ranger distress Spritz over gesprayd.


Helaas is op de foto de glimmer niet goed te zien.


De challenge loopt tot en met het einde van deze maand.

Straks ben ik er nog met een inspiratiekaart voor Kleuren met Potloden.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

6 opmerkingen:

  1. een mooi kaartje is het zo geworden,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooie kaart is dat geworden met de aandacht echt op de achtergrond, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Je achtergrond is heel erg mooi geworden, mooie kleuren.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje met deze achtergrond Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie achtergrond heb je gemaakt . De kaart is leuk geword3n. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline