maandag 28 oktober 2024

Outdoors

Hallo blogmaatjes,

Mijn zwager was vorige week jarig en voor zijn kaart gebruikte ik het mooie papier 'the great outdoors' van Mintay. 



Het aquarel papier aan de binnenkant heb ik bewerkt met distress inkt mustard seed, crushed olive en peeled paint. De inkt heb ik op mijn glasplaat afgedrukt, natgespoten met water en hierin het papier gedept. Tussen de verschillende lagen deppen, moet het papier worden gedroogd. 


Met peeled paint en een stencil heb ik er de cijfers op gesponst. De plaatjes zijn ook van Mintay.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan!! Die binnenkant is geweldig! Het past qua kleur zo goed bij de buitenkant

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart met dit papier, en een leuke binnenkant.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke verjaardagskaart voor je zwager Caroline.
    Prachtige binnenkant.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi drieluik stoer hoor met de bergen erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een prachtig kaart is dat geworden. Mooi gecombineerd het papier met de aquarel techniek! Nog gefeliciteerd met je zwager.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi papier heb je gebruikt en de binnenkant heb je top gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaart metmooi papier en een mooie bijpassende binnenkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave mannenkaart heb je gemaakt met mooi papier, ook de binnenkant ziet er super uit,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie mannenkaart. Erg leuk is de buitenkant met dit mooie papier. Mooi de bijpassende binnenkant met inkt. Heel mooi gelukt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline