donderdag 10 oktober 2024

Week 41

Hallo blogmaatjes,

Bedankt voor de felicitaties voor mijn moeder! 

De wekelijkse kerstkaart voor 52 weeks to Christmas kan ook meedoen aan de september challenge want de sneeuwman swingt er lustig op los.


Onder de sneeuwman heb ik een draaimechanisme gemaakt en zo kan hij van links naar rechts bewegen.




Een video maken lukte niet, maar de foto's laten volgens mij het swingen voldoende zien.

Het papier en plaatje komen uit een Deco Time boek en het hekje is een nieuwe stans van Studio Light.

Straks ben ik er nog een keer met inspiratie voor de nieuwe challenge van Kleuren met Potloden.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

2 opmerkingen:

  1. Ik zit hier met een brede glimlach te kijken naar je bericht. Schitterend bedacht en gemaakt. Erg grappig deze swingende sneeuwpop.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige sneeuwman als hij zo kan bewegen.
    Hij swingt gewoon de kaart af.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline