donderdag 21 mei 2026

Week 21

Hallo blogmaatjes,

Ook deze week heb ik weer een kerstkaart voor 52 weeks to Christmas  Aan de pinguïn zal het niet liggen dat het een vrolijke Kerst wordt.


Omdat het dan meestal koud is, heeft de pinguïn zijn dik dons jack aangetrokken en daarom doet de kaart mee aan challenge #5 van de Crealadies - Trek het aan.

Met een stencil van Tracy Evans en distress inkt stormy sky en chipped sapphire maakte ik de achtergrond. De tekst is van Joy Crafts.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het schattige pinguintje
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vrolijkheid spat van je leuke kaartje af. De pinguin heeft een prachtig jack aan en je achtergrondje is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super vrolijke en leuke kaart met de pinguin!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke kerstkaart Caroline, leuk ook de achtergrond, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en vrolijk kaartje. Die pinguïn zal het niet koud hebben. Mooi gedaan. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met die warm ingepakte, en vrolijke pinguïn Caroline.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Caroline,
    Wat een geweldig leuke pinguïnkaart heb je gemaakt.
    Ook de geboortekaart hieronder is erg mooi geworden. Daar zal het nichtje wel erg blij mee zijn!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijkerd!! Leuke kaart met een mooie achtergrond!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel gezellige kerstkaart met die vrolijke pinguïn.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijkheid straalt er van je mooie kaart Caroline, het is een plaatje. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart met die vrolijke pinguïn Caroline! Mooie achtergrond maakte je.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart met de vrolijke pinguin, ook je achtergrond is heel erg leuk,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk deze kaart !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie vrolijke kerstkaart heb je gemaakt Caroline. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel leuke kaart met schattige enthousiaste pinguïn. Dank je wel dat je meedoet bij Crealadies.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou die heeft er veel zin in, leuke kaart geworden. Fijn je te zien bij de Crealadies. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart met deze vrolijke pinguïn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline