Hallo blogmaatjes,
Ook deze week heb ik weer een kerstkaart voor 52 weeks to Christmas Aan de pinguïn zal het niet liggen dat het een vrolijke Kerst wordt.
Omdat het dan meestal koud is, heeft de pinguïn zijn dik dons jack aangetrokken en daarom doet de kaart mee aan challenge #5 van de Crealadies - Trek het aan.
Met een stencil van Tracy Evans en distress inkt stormy sky en chipped sapphire maakte ik de achtergrond. De tekst is van Joy Crafts.
Een fijne dag!
Crealiefs, Caroline

Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenFijne dag,
Hetty
wat een mooi kaartje met het schattige pinguintje
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
De vrolijkheid spat van je leuke kaartje af. De pinguin heeft een prachtig jack aan en je achtergrondje is heel mooi!
BeantwoordenVerwijderenWat een super vrolijke en leuke kaart met de pinguin!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Trudy
Vrolijke kerstkaart Caroline, leuk ook de achtergrond, groetjes Femmy
BeantwoordenVerwijderenWat een leuk en vrolijk kaartje. Die pinguïn zal het niet koud hebben. Mooi gedaan. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke
BeantwoordenVerwijderenWat een leuke kaart met die warm ingepakte, en vrolijke pinguïn Caroline.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Hey Caroline,
BeantwoordenVerwijderenWat een geweldig leuke pinguïnkaart heb je gemaakt.
Ook de geboortekaart hieronder is erg mooi geworden. Daar zal het nichtje wel erg blij mee zijn!
Liefs,
Nancy
Wat een vrolijkerd!! Leuke kaart met een mooie achtergrond!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank
Een heel gezellige kerstkaart met die vrolijke pinguïn.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Marian.
Wat een vrolijkheid straalt er van je mooie kaart Caroline, het is een plaatje. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Leuke kaart met die vrolijke pinguïn Caroline! Mooie achtergrond maakte je.
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC
Mooie kerstkaart Caroline.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Elle-Jeanne
Mooie kerstkaart met de vrolijke pinguin, ook je achtergrond is heel erg leuk,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
Super leuk deze kaart !!!!
BeantwoordenVerwijderengroeten Ineke
DT52WTC
Hele mooie vrolijke kerstkaart heb je gemaakt Caroline. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenEen heel leuke kaart met schattige enthousiaste pinguïn. Dank je wel dat je meedoet bij Crealadies.
BeantwoordenVerwijderenNou die heeft er veel zin in, leuke kaart geworden. Fijn je te zien bij de Crealadies. Groet, Nelleke
BeantwoordenVerwijderenWat een leuke kaart met deze vrolijke pinguïn.
BeantwoordenVerwijderen