maandag 18 mei 2026

Ticket

Hallo blogmaatjes,

Met de leuke notebook stans van Crealies maakte ik deze kaart. In de hoek van het DP heb ik met gesso en een stencil de bloem gesponst. De grappige felicitatie tekst is een stempel van Hobbyshop Daantje.


Op de Art Event beurs verkochten ze een leuke ticket stans en die heb ik hier verwerkt.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Zo mooi van kleur geworden.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze is mooi geworden in deze pastel tinten
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke stans en leuke details
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig in die zachte kleurtjes, mooi die bloem die je mbv een stencil hebt gemaakt. Alles is heel mooi gecombineerd Caroline.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zachte kleuren vind ik heel erg mooi, een prachtig geheel!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline