woensdag 13 mei 2026

Party muisjes

Hallo blogmaatjes,

Op een of andere manier heb ik iets met muisjes. En dan bedoel ik als stempel of stans voor op kaarten. Ik ben er niet bang van, maar heb ze toch liever niet in huis.

Deze leuke muisjes hebben wel zin in een feestje en ze wiebelen er vrolijk op los.


Door een wobbler te stansen, kon ik de muisjes verhoogd opplakken. De achtergrondstempel is van Kaisercraft.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

3 opmerkingen:

  1. Nee, in huis een muis hebben is geen feestje, ik kan erover meepraten...
    Maar zo zijn ze schattig op je mooie kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart en extra leuk door de wobbles.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline