maandag 18 mei 2020

Bloom

Hallo blogmaatjes,

Het is duidelijk dat deze embossing folder mijn favoriete is op dit moment. Na het embossen, is het papier bewerkt met distress inkt 'blueprint sketch'. 



3d plaatjes gebruik ik niet vaak meer, maar omdat de ontvangers van hun tuin houden, past dit plaatje daar goed bij. En van het knippen van plaatjes krijg ik altijd een heel ontspannen gevoel!!



De basis is gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo.

Een fijne week en geniet van het mooie weer!

Crealiefs, Caroline


Dutch Doobadoo card art oval flaps 470.713.337
COOSA Crafts embossing folder bloom
Studio Light STENCILJMA05


16 opmerkingen:

  1. Heel mooi Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zooo mooi Caroline. Dat stempelen met embossingfolders moet ik ook eens uitzoeken hoe dat werk, wilde ik eigenlijk op mijn laatst gemaakte kaart doen maar had erg weinig tijd en kon slecht bij m’n hobbyspullen.... nu ik dit bij jou zie en hoe mooi dit is moet ik het echt eens doen! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilma, Het is heel leuk om te doen. Ik heb de inkt niet in de folder gedaan, maar deze is na het embossen met een blending tool aangebracht!
      xx Caroline

      Verwijderen
  3. Prachtige kaart ,met het beinkte embossings folder.
    Ziet er schitterend uit.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Caroline, leuk modelletje en techniek heb je hierbij gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zeg, mooi effect geeft het beïnkten. Embossingfolders heb ik ook wel, ik gebruik ze eigenlijk te weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Carolie. Leuk om het ge-emboste met inkt te bewerken. Leuk effect. Ik wil het ook weer eens gaan doen. Leuk model kaart met een heel mooi plaatje erin. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Caroline. Idd een mooie embossingfolder.
    3d knippen ik wordt daar helemaal kriebelig van..niet voor mij weggelegd :)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel aparte kaartvorm! Mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gedaan door de embossing te kleuren met inkt, schitterende kleur blauw trouwens. 3d plaatjes knippen vind ik ook heerlijk ontspannend en je kunt het zo makkelijk op de bank zittend doen, gezellig bij de andere gezinsleden die tv kijken 😁 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk model, schattig plaatje en de embossingfolder geeft een leuk effect, ik merk dat ik steeds naar geel grijp, terwijl ik dat ook eigenlijk nooit gebruik
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Caroline....en zo'n mooie tekst!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is ook een heel mooie embossing folder! Je kaart is weer heel mooi! Grappig model ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline