woensdag 6 mei 2020

Treurwilg

Hallo blogmaatjes,

Wat was het leuk om deze kaart te maken. De kleuren van de boom steeds verder opbouwen met markers en water en zo naar een mooi eindresultaat toewerken, ik geniet er van!



De watercolor markers waarmee ik heb gekleurd zijn van Winsor & Newton.

Nog bedankt voor de reacties op mijn Holland kaart. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen. Ook heb ik weer een volger bij. Ina van harte welkom!

Pas goed op jezelf en maak er een fijne dag van!

Crealiefs, Caroline


Studio Light CLINGSL07 ♦ Marianne Design EC0163

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Caroline!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dan, ik vind dit knap gedaan Caroline! Wat is die treurwilg mooi in het blad gezet. En dan die mooie pakkende tekst erbij, super! Een fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje wat kan jij dat goed zo'n boom in elkaar zetten
    mooie tekst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat knap gemaakt! Het resultaat mag er zeker zijn!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap gedaan Caroline, de boom is zo mooi in die verschillende tinten groen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart.
    Knap van je , zo mooi ingekleurd.
    Een top kaartje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi dat je zoveel plezier beleefde aan het kleuren van de boom. Hij ziet er dan ook schitterend uit! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow echt prachtig gedaan Caroline!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met een leuke tekst,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje heb je gemaakt. Knap hoe je die boom zo geschilderd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline