maandag 11 mei 2020

Gilding wax

Hallo blogmaatjes,

Omdat ik dit model zo mooi vind, heb ik het nog een keer gemaakt, maar nu met de punten naar de zijkant.




Het leuke van deze Coosa gilding wax is dat je er ook licht papier mee kunt kleuren.Ik vind ze heel mooi overkomen op dit roomwitte papier. Ook de emboss folder is van Coosa.

Hopelijk hebben jullie een fijne moederdag gehad. Ik ben heerlijk verwend met een prachtige bos bloemen!
Voor mijn moeder maakte ik deze kaart.



Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline


Coosa 
gilding wax 'sunset red' en 'golden sunrise'
Embossing folder 'Bloom'


17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige en heel verschillende kaarten zijn het geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, zo mooi de embossing achtergrond, leuk model!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt 2 prachtige kaarten gemaakt, ik vind vooral de Moederdag kaart super,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten Caroline. En ja het blinkt heel mooi die gilding wax. Ook leuk te doen denk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten mooi de kleuren van de embossing kaart.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige , maar toch heel verschillend kaarten .
    De embossing achtergrond vind ik super mooi.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, die wax had ik ook en weer doorverkocht. Ik kon er niets mee. Jij hebt er wel wat moois mee gemaakt!!
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaarten zeg, is er van de gildingwax kaart een patroon van

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerrie,
      Ik heb deze kaart gezien bij Miranda.
      Dit is de link naar haar blog
      https://bolletjelucky.blogspot.com/2020/05/een-leuk-model-kaart-voor-jacqueline.html

      Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
      groetjes, Caroline

      Verwijderen
  10. Wow wat heb je dat leuke modelletje mooie bewerkt Caroline, schitterend en zulke mooie kleurtjes! En wat een lieve kaart voor je moeder was ze vast heel blij mee! Ik ben ook heerlijk verwend, alleen de kinderen en kleinkind bij je hebben is al een feestje! Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is inderdaad een heel leuk model! Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt. Ook de kaart voor je moeder is heel mooi! Ja, de dag van gisteren was echt nog een cadeautje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje met de wax een techniek die ik niet ken maar wat geeft dat een mooi effect
    de kaart voor je moeder is ook mooi geworden die zal ze best mooi vinden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Caroline,
    Ik moest wel even terug kijken bij je, sorry er wordt zoveel gemaakt in de corona tijd dat ik het echt niet kan bijhouden met reageren allemaal! Maar je hebt mooie kaarten gemaakt en deze is net als de vorige weleen heel apart model! Prachtige embossing folder en wat is het mooi met de wax! Ben ook verwend met moederdag, maar de kinderen zien is al een groot kado. Fijne dag verder
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartjes heb je gemaakt en dat model is inderdaad erg leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline