vrijdag 1 mei 2020

Cadeau

Hallo blogmaatjes,

Bedankt voor jullie reacties op mijn kerstkaart!

Deze kaart maakte ik voor mijn moeder, om haar te bedanken voor het mooie cadeau dat ze me gaf. En om haar te laten weten dat ik van haar houd!



Al heel lang stond het boek 'de zeven zussen' op mijn verlanglijstje en nu kreeg ik van haar de hele serie!!



Met het eerste boek ben ik begonnen en het leest meteen heel lekker! Dus misschien ben ik de komende tijd minder aan het bloggen en dan weten jullie hoe dat komt, hihi...

Een fijne dag en weekend!

Crealiefs, Caroline

9 opmerkingen:

  1. Leuk bedank kaartje voor je moeder, met een hart op de goede plek,zodat ze jou wens vervuld heeft.
    Altijd lief toch.
    Veel lees plezier.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en wat lief dat je deze serie van haar hebt gekregen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart om je moeder te bedanken voor die mooie serie boeken. Ik heb het 1e deel gelezen en vond het erg goed.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart voor je Moeder, je hebt een prachtig cadeau van haar gekregen, hier zul je heel veel leesplezier van hebben, ik ben net begonnen met Zon.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo je bent verwend Caroline! Wat lief van je moeder, je maakte een prachtige kaart voor haar. Ik ben 1 van de weinigen die deze serie niet leuk vind denk ik, na het 1e boek doorgeploegd te hebben heb ik het halverwege aan de kant gegooid hihi.
    Ik lees toch liever een literaire thriller en dan liefst van NL bodem. Een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige serie boeken, ik heb ze allemaal gelezen. Je hebt een hele mooie kaart voor haar gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtig kado!!! Ja ze zijn erg mooi deze boeken, trouwens de andere boeken van haar ook. Veel leesplezier.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een cadeau! Heerlijk lezen. Ik heb er veel over gehoord maar ken ze verder niet. Je kaartje is heel lief Mooie vorm en een enig plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kado...heel veel leesplezier.
    Heel mooi kaartje!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline