woensdag 10 maart 2021

Achterkleinzoon

Hallo blogmaatjes,

Een kleinkind krijgen is al heel bijzonder, maar een achterkleinkind lijkt me helemaal geweldig. Deze kaart maakte ik voor de overgrootouders!

Met de word punch maakte ik de letters in een strook papier en plakte daar weer een blauwe strook achter.


Hier zit de verrassing ook weer aan de binnenkant!



Zo ziet het er aan de zijkant uit!

De kaart doet mee aan de 'mannen' challenge bij Mijn Hobbyhonk 

Een fijne dag en morgen ben ik er weer met een kerstkaart!

Crealiefs, Caroline

Marianne Design LR0308 ♦ Joy Crafts 6002/1299 ♦
Crealies CLWZ01

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Caroline.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een super mooie kaart Caroline, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart voor de trotse grootouders.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een prachtige kaart, en het is ook wel iets heel bijzonder, een achterkleinkind ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful surprise card design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, leuk de verrassende binnenkant,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Caroline,
    wat ontzettend leuk is dit. Ik zag ze al vaker en ben zeker van plan om ook eens zo'n binnenstebuitenkaart te maken. Misschien wel voor mijn ouders die ook een achterkleinzoon krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoooo wat gaaf in dit model nog een keer te zien en wat een leuk thema hiervoor.
    De ontvangers zullen verrast zijn! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline