woensdag 3 maart 2021

Vissen

Hallo blogmaatjes,

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn oom die graag zijn hengel uitgooit.


Bij Mijn Hobbyhonk willen ze een mannenkaart zien en bij The Sketchy Challenges 'birthday' dus de kaart doet mee aan deze challenges.

Dan heb ik nog een paar nieuwe volgers; Antje en Bernadet van harte welkom en veel plezier dames!

Een fijne dag en morgen ben ik er weer met een kerstkaart!

Crealiefs, Caroline

plaatje: Nellie Snellen ♦ basis stans: Action ♦ tekst: Ali

14 opmerkingen:

  1. wat een stoer kaartje met de visser leuke vorm heb je gebruikt leuk om 2 challenges zo te combineren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Caroline, prachtige snorren achtergrond en wat een leuk plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je voor je oom gemaakt. Leuk om dit soort persoonlijke kaarten te maken groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful shape and love the masculine design Caroline.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke mannenkaart met de stans en een heel mooi plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem erg mooi je mannenkaart! Afbeelding is ook super.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk! Mooi plaatje ook!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige mannenkaart Caroline.
    Leuke mal van de tekst.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een toepasselijk kaartje voor je oom en de happy birthdaymal vind ik zo gaaf!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mannen kaart en zeker voor geschikt voor je oom, lees ik.
    Dank je wel voor je deelname bij The Sketchy Challenges. Succes met je inzending.
    Groetjes Marga dt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende mannenkaart Caroline, ik vind het plaatje sowieso erg leuk maar ik vind de tekst helemaal geweldig, zo perfect passend op deze kaart.
    Fijn weekend Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Caroline! Ik gebruik dit model ook graag voor mannenkaarten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gaaf kaartje, erg leuk! Gezellig dat je meedoet bij The Sketchy Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline