dinsdag 16 maart 2021

Joy Fold

Hallo blogmaatjes,

Alweer een kaart om te laten zien vandaag. Deze kan op de valreep nog meedoen aan Butterfly challenge #153 Ik gebruikte alle 6 de elementen.

Vorige keer was ik de winnaar bij de challenge en ik ontving een mooie prijs! Het design papier en de stans heb ik meteen voor deze kaart gebruikt. Officieel waren de gele vlindertjes wit. Die heb ik met distress inkt en water gekleurd!


Als ik weet voor waarvoor ik de kaart gebruik, komt er aan de binnenkant op de flap een tekst.


Dit was de prijs!


Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

12 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat een mooie prijs heb je gewonnen.
    En je hebt er ook al iets prachtigs mee gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en mooie prijzen ook!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Caroline, ik had deze challenge nog niet gezien.
    En wat een mooie prijs kun je weer met nieuwe spulletjes freubelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met al die vrolijke ronddartelende vlinders!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige vlinderkaart Caroline.
    Gefeliciteerd met je mooie prijs.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de vlindertjes mooie prijs heb je gewonnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, mooi met al die vlinders.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt met je gewonnen spulletjes! Door de vinders geel te kleuren wordt het helemaal fleurig.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart en wat een leuke prijs!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke prijs heb je gewonnen én een hele mooie kaart ermee gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. so pleased you have used some of your winnings for your beautiful card. Thankyou for coming and playing in the butterfly garden again. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaart voor deze gezellige challenge, prachtige prijs won je en meteen zo mooi verwerkt op deze prachtige kaart Caroline. Deze challenge is afgesloten en mijn kaart zat bij de winnende kaartjes, geen prijs deze keer maar ik vind de eer al helemaal geweldig!
    Vandaag komt de nieuwe challenge weer online denk ik...ik heb er weer zin in,hopelijk jij ook want ik vind het leuk om te zien dat er blogvriendinnetjes mee doen. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline