vrijdag 12 maart 2021

Verjaardag

Hallo blogmaatjes,

Eergisteren stuurde ik deze kaart naar een blogmaatje die gisteren haar verjaardag vierde. Ik had niet verwacht dat ze 'm op tijd zou ontvangen, maar gelukkig heeft PostNL deze keer heel snel bezorgd.


De parfum flesjes van Crafty Individuals kleurde ik met distress inkt en met dezelfde inkt is de mat onder het hart van Cheery Lynn gekleurd. Op z'n Brabants noemen we de 4711 "onjeklonje".....

Frankrijk is een heerlijk land en Parijs mijn favoriete stad. De kaart doet mee aan de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs #32.

Bedankt voor jullie leuke reacties de afgelopen dagen.

Alvast een fijn weekend!

Crealiefs, Caroline 

18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart in de Franse stijl. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Parijs' sfeertje heb je gemaakt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Caroline zo leuk die kleine flesje en het grote hart, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Caroline. Met de Eau de Cologne en de Eiffeltoren erop is die een tikje Frans. Tip om mee te doen bij Carlin's Kaartenparadijs?
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karin,
      Dankjewel voor het compliment en de tip! Kaart staat bij de challenge!
      groetjes, Caroline

      Verwijderen
    2. Bedankt dat je meedoet met de Challenge !
      groetjes,
      Karin

      Verwijderen
  5. So stunning, love the heart doily and magnificent design. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke Franse kaart heb je gemaakt! Jammer dat we er nog niet heen kunnen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo geweldig mooi deze Franse kaart, ze past perfect bij onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Leuke Eiffeltoren en parfum.
    Bedankt voor je deelname.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, toen ik de kaart zag moest ik ook al aan 4711 denken. En de kaart was hartstikke op tijd, nogmaals bedankt!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met Eiffeltoren en de leuke flesjes, onjeklonje is echt Brabants, dat zei mijn moeder ook altijd 😁
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke Parijs kaart met onjecolonge.
    Mooi groot hart eronder.Super
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card design Caroline.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke "Franse"kaart! Tof met de onjeklonje, mijn Oma had altijd 4711!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk deze kaart!!! Mijn moeder had ook heel graag onjeklonje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een mooierd Caroline, ik vind het hart ook geweldig xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline