maandag 1 mei 2023

DAK #77 - label met vlinder

Hallo blogmaatjes,

Bij Do-Al(l) Kreatives begint vandaag de nieuwe challenge. We willen een labelkaart met vlinder zien.

De achtergrond is gekleurd met Distress Oxide victorian velvet, speckled egg en old paper. Met een stencil van Lavinia heb ik de takken hierop gesponst. 


Ook de vlinder is gekleurd met deze 3 kleuren oxide inkt en water.


Voor mijn label heb ik een stans van Studio Light gebruikt en deze twee keer gestanst. Eén label heb ik gerild op 2 centimeter van de bovenkant en deze achter het bovenste label geplakt. Zo heb ik een dubbele kaart.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Studio Light CLINGSL08 ♦ Studio Light StencilSL345

14 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze vlinder in zachte kleuren op dit label.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige labelkaart met de vlinder Caroline.
    Mooie achtergrond heb je gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om het label 2x te stansen. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en handig zo de standaard!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een bjoetie is je label met prachtig inktwerk Caroline en heel leuk dat de label als een kaart kan staan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een prachtig label met deze achtergrond en mooie vlinder.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een prachtige labelkaart gemaakt, zo mooi die achtergrond en de vlinder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat is deze prachtig geworden. Vooral die achtergrond. Zulke mooie zachte kleuren. Heb die kleuren direct op mijn verlanglijstje gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooi label heb je gemaakt, leuk met de vlinder. Ik laat mijn labels ook altijd staan,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie labelkaart met prachtige zachte tinten en mooie achtergrond! De vlinder past daar heel goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie achtergrond en ook de vlinder is mooi ingekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supergaaf. Kleuren, uitvoering, idee.... 💙

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is erg mooi, hele mooie zachte kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline