vrijdag 19 mei 2023

Holland

Hallo blogmaatjes,

Gisteren was het gezellig op de braderie. We waren niet al te laat thuis en ik ben verder gegaan met mijn kaart voor challenge #372 van Dutch Card Lovers. Ik had een bepaald idee in mijn hoofd en de uitwerking daarvan is gelukt.

Voor het linker vierkant heb ik stempels (3 x 3 cm) van Aurelie op wit papier gestempeld, deze allemaal uitgesneden en vervolgens op de blauwe achtergrond geplakt.


De stempel aan de rechterzijde is van Marianne Design.


Alles is gestempeld
 met distress inkt prize ribbon. Met een waterpenseel heb ik de inkt over de letters verdeeld en ook het tulpje ingekleurd.


De basiskaart is 16,5 x 10,5 cm. De twee bovenste vierkante kaartjes zijn 10,5 x 10,5 cm. Voor de paneeltjes, die tussen de bovenste vierkantjes en de basiskaart geplakt zijn, sneed ik twee stukken van 9 x 10,5 cm. De paneeltjes zijn gerild op 3 en 6 cm en ik plakte ze aan de achterzijde in het midden van de vierkante kaartjes vast. Vervolgens zijn de paneeltjes links en rechts op de basiskaart geplakt. In het midden van de basiskaart heb ik het vierkant met de tekst geplakt.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

16 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart heb je gemaakt! Ik dacht al hoe is dit model, super dat je hem laat zien vanaf bovenaf.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke kaart in Hollandse sfeer. De delftsblauwe tegeltjes en tulp mogen natuurlijk niet ontbreken, gaaf dat je ook een kaart van Nederland hebt toegevoegd. Leuk model ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gemaakt. Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart leuk model en mooi uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk deze Hollandse kaart
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave stempelkaart, echt prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige uitwerking van de blauw-wit uitdaging Caroline! Echt Hollands met de Delftsblauwe tegeltjes. Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige Hollandse kaart Caroline.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die is mooi geworden! Heerlijk Hollands met al die 'tegeltjes'!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi gedaan,Caroline. Vooral de kant met al die kleine tegeltjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi deze Hollandse kaart. Mooi papier. Komt mooi uit op dit model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heel mooi uit.
    Leuk model.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your card reminds me so much of Delft Pottery. Beautifully made. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk is dit! Op en top Hollands! Gaaf model ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie Hollandse kaart met Delfsblauwe tegeltjes en de kaart van Nederland. Het is ook een heel leuk kaartmodel.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Moooooi in het Delfts blauw en het model is leuk en goed gepimpt xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline