woensdag 17 mei 2023

Nieuwe woning

Hallo blogmaatjes,

Na 3 maanden bij ons te hebben gelogeerd, heeft onze zoon weer een eigen stekkie gevonden en wij zijn heel blij voor hem. Hij woont nu lekker dicht bij ons. Natuurlijk heb ik een felicitatiekaart voor hem gemaakt en hierbij heb ik kleuren gebruikt die in zijn interieur terug komen.


Aan de binnenkant heb ik een toepasselijke tekst geplakt die bij het DP zat. In het hart van Marianne Design heb ik een felicitatie geschreven.


Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

15 opmerkingen:

  1. Supermooie, gezellige kaart voor je zoon.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel leuk en een mooi ontwerp Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie stoere kaart, heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat fijn dat je zoon een eigen stekkie heeft gevonden, wat een mooi persoonlijk kaartje heb je voor hem gemaakt met het leuke trapje en andere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart voor je zoon.
    Fijn dat hij weer ee eigen plekje heeft.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart. Hoe heb je het zwart van de lampen zo gaaf gekregen?

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Petra,
      De lampen zijn gesneden uit zwart papier en bewerkt met gilding wax.
      Groetjes, Caroline

      Verwijderen
  7. Wat fijn dat je zoon weer een eigen stekje heeft. Deze prachtige kaart zal daar zeker een mooi plekje krijgen. Leuk die trap voor de stenen achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn voor je zoon en voor jullie !!!
    Gave kaart !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave stoere kaart Caroline, tof die leuke stansen tegen de "stenen" muur. Gefeliciteerd dat hij een eigen stekkie heeft gevonden, fijn voor jullie allemaal.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je zoon nu weer een eigen plekje heeft en wat maakte je een gave kaart voor hem,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gedaan, echt een gaaf verhuiskaartje. Fijn dat hij lekker dichtbij woont. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Caroline,
    je kaart is echt geweldig! Dat ga ik onthouden met dat trapje . Ik heb hem ook en gebruik hem te weinig naar mijn zin, want elke keer als ik er een kaart mee zie denk ik: binnenkort weer eens gebruiken.
    Ik weet niet hoeveel zonen je hebt, eigenlijk. Fijn dat hij bij jullie kon wonen tot hij zijn eigen stek vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supergave kaart Caroline, een mooi huiselijk tafereel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat hij een eigen ruimte heeft gevonden en een prachtige kaart heb je gemaakt. Bij ons lukt het maar niet, bod die ze uitbrengen is het iedere x niet zo jammer voor het stel. Gaat nog moeilijk worden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline