donderdag 18 mei 2023

Week 20

Hallo blogmaatjes,

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn kaart voor de nieuwe woning van onze zoon!

Het is de afgelopen dagen lekker weer geweest en ik merk dat ik minder inspiratie (en zin) krijg om een kerstkaart te maken. Maar toch heb ik vandaag weer een kerstkaart voor jullie en voor 52 weeks to Christmas 


Gaan jullie nog iets leuks doen deze Hemelvaartsdag. Wij gaan straks naar de braderie, want dan is het hier altijd heel gezellig.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

20 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje heb je gemaakt met dit lieve plaatje.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hij is cute Caroline , leuk dp bij het schattige paatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Past allemaal bij elkaar.
    Ik ga zo slapen en verder zijn we thuis. Hier in het dorp is niet veel te beleven vandaag....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kaart Caroline, op en top vrolijkheid!
    Wij hopen op de fiets te stappen na een terugval in m’n rug…veel plezier op de braderie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Caroline.
    We hebben niets gepland nog.
    Maar de dag is nog niet om.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is heel mooi!! Ja ik snap je inspiratie. Ik ben ook heel veel buiten te vinden en savonds geen zin meer om te hobbyen, gelukkig had ik nog heel veel ingepland staan.
    Ik ga vandaag fietsen met vriendinnen en gezellig onderweg lunchen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kerstkaart, en ja het wordt inderdaad veel moeilijker kerstkaarten maken...ben hele dagen in de tuin dan denk je niet aan kerst..
    Wij gaan vandaag wat snoeien en de zwarte planken van onze overkapping opnieuw in de verf zetten..
    Fijne dag vandaag.
    Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien op 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kerstkaart Caroline en ik heb ook minder knutsellust op het moment. Ik ben liever buiten nu het eindelijk wat beter weer is hihi. Klinkt gezellig zo'n braderie, veel plezier vandaag.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is je gelukt om een heel leuke kaart te maken met die grappige gnomes! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een gezellig kerstkaartje,
    wij doen niet veel vandaag.
    gr alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart heb je gemaakt, wij doen onze dagelijkse wandelingen met Dexter en verder zijn we thuis, niets te doen in Hoogeveen.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje met de leuke kabouter
    wij blijven lekker thuis gisteren een drukke dag gehad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke kerstkaart met kerstpost en gnomes.
    Ik ben dit weekend in het Oosten van het land.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart met de gnome en het leuke DP.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart Caroline. Ik heb ook geen inspiratie voor kerstkaarten op dit moment. Daarom ben ik enorm blij dat ik zo ver vooruit gewerkt heb. Ik hoef er nog maar 2 te maken om elke week een kaart te kunnen laten zien. Als ik dan aan een challenge mee wil doen zal het wel meer kunnen worden.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuke kaart met al die kabouters, Caroline!
    En gezellig, braderie!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart met een heel leuk plaatje, je zal vast wel genoten hebben op de braderie, altijd leuk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is je toch goed gelukt. Mooie afbeelding heb je op de kaart. Het gast nog mooier weer worden… succes ermee. Maar buiten genieten is nu ook heerlijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline