donderdag 28 december 2023

Week 52

Hallo blogmaatjes,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn KKT-kaart en op de kookkunsten van onze zoon.

Op deze laatste donderdag van het jaar heb ik een kerstkaart voor 
52 weeks to Christmas. Volgend jaar gaan we weer gewoon verder met iedere week een kerstkaart maken.


Op 24 december 2013 plaatste ik mijn eerste blogbericht, dus ik ben al 10 jaar bezig met mijn blog. Waar blijft de tijd??

De komende dagen kom ik niet in blogland, dus wens ik jullie nu alvast een fijne jaarwisseling. Tot volgend jaar, haha...

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

25 opmerkingen:

  1. Erg mooi kaartje, Caroline.
    En ja, waar blijft de tijd. Ik zag toevallig gisteren dat mijn eerste blogberichtje in 2007 gepost is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi sfeervol kaartje
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie je laatste kaart van dit jaar, ja de tijd gaat zeer snel.
    Hele fijne jaarwisselen en een mooi 2024
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke dp en leuke plaatje
    gefeliciteerd met je 10 jarige blogjubileum
    fijne jaarwisseling en een goed 2024
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Caroline,
    Wat een mooie kaart maakte je. De plaatjes zijn prachtig.
    De tijd gaat snel hè. In juni was ik alweer 10 jaar aan het bloggen, we zijn in hetzelfde jaar begonnen haha. Wat leuk.
    Ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling toe en tot volgend jaar.
    Fijne dagen.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart. En al 10 jaar bloggen, gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart laat je zien, gefeliciteerd met je 10 jaar blogjubileum . Fijne jaarwisseling en een goed 2024.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, afsluiter heb je gemaakt en volgend jaar weer gewoon door. Ik was afgelopen augustus 10 jaar actief in Blogland, wat gaat het snel.
    Je zoon heeft heerlijk gekookt zag ik bij je vorige bericht,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je 10-jarig jubileum als blogger! Fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kaart en ook voor jou een hele gezellige jaarwisseling gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie, warme kerstkaart heb je opgebouwd met die leuke plaatjes Caroline. Gefeliciteerd met je 10 jaar bloggen, op naar de 15. Fijne jaarwisseling.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi kaartje nog voor de kerst! Geniet lekker van je vrije tijd en gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart in deze prachtige kleuren Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kaart, Caroline. En ja, waar blijft de tijd, ik blog inmiddels ongemerkt al ruim 13 jaar. Leuk om de verandering in je kaarten te zien :-)
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC! Fijne jaarwisseling en tot blogs in 2024!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart, en al 10 jaar te vinden in blogland, waar blijft de tijd. Fijne jaarwisseling..Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje. Time flies when you are having fun. Net even nagekeken en ik zag dat ik al 14,5 jaar blog (baas boven baas hè?).
    Gezellige jaarwisseling en tot in 2024!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie, sfeervolle kaart! Geniet lekker van de dagen, tot volgend jaar :) Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Caroline!
    Fijne jaarwisseling gewenst!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuke kaart, gezellig! En al 10 jaar ook al aan het bloggen! Ja de tijd gaat supersnel....Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een knus kerstkaartje laat je zien Caroline en oef wat vliegt de tijd toch hè? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een mooie gezellige kerstkaart laat je zien.
    Wat gaat de tijd hard hè als je zo achterom kijkt. Hopelijk blijf je het bloggen nog heel lang leuk vinden.
    Goed uiteinde en een mooi 2024!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele leuke feestelijke kaart. Alvast een goede jaarwisseling. En tot het nieuwe jaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart Caroline! Leuke voorstelling heb je ervan gemaakt. Voor jou ook een gezellige jaarwisseling en allerbeste wensen voor het Nieuwe Jaar!
    GROET, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Caroline,
    Mooie kaart met gezellige compositie er op.
    Gefeliciteerd met 10 jaar bloggen!
    Fijn eindejaar!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline