woensdag 20 maart 2024

Condoleance

Hallo blogmaatjes,

Mijn voorraad condoleancekaarten was op, dus daar moest ik mee aan de slag. Ik heb gekozen voor een paar CAS kaarten.


Met een stans heb ik de cirkel geëmbosst. Hierin met een stencil en inkt de craquelé achtergrond gemaakt en daarop een stempel van het takje.


Hier heb ik de hoek met inkt bewerkt en daar overheen de tak gestempeld.

De andere kaarten zien jullie binnenkort nog.

Zo nu snel zorgen dat alles klaar staat voor de workshop. Vandaag, morgen en overmorgen schuiven een aantal dames bij mij aan tafel.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten, stijlvol. Vooral de eerste vind ik heel mooi.
    Veel succes en plezier met de workshops!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stijlvolle condoleance kaarten Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stijlvolle kaarten, veel plezier met de workshops.
    groetjes alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten zijn het! En leuk een workshop! Veel plezier met de dames! Ben benieuwd wat jullie gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline