donderdag 14 maart 2024

Week 11

Hallo blogmaatjes,

Het is alweer kerstkaartendonderdag en ik ben met een kerstkaart voor de challenge van 52 weeks to Christmas aan de slag gegaan.

In mijn papierblok zaten nog een paar losse strookjes en die heb ik schuin op de kaart geplakt.


De achtergrond van de sneeuwvlok heb ik met pumice stone gekleurd. Ook het randje van de label stans heb ik met inkt gekleurd. Bij de bekende winkel had ik net nieuwe plakstenen meegenomen en die kleur past perfect bij het papier. 

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

25 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart met je restjes en de prachtige sneeuwvlok xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die kleine strookjes, en de sneeuwvlok steelt de show.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag, met een kaart voor de uitdaging
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje leuk hoe je de restjes op je kaart hebt verwerkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Dankjwel voor je mooie verjaardags kaart ben er blij mee, prachtige snijmal is het.

      Verwijderen
  5. Mooie kaart is het geworden.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart Caroline.
    Mooi wat restjes op gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtkaartje met die restjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met restjes en sneeuwvlok.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke gedaan met die strookjes en het ijskristal.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart met alle restjes papier!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi in deze zachte tinten !!!
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi kaartje met al die strookjes! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi verwerkt de restjes, een elegant kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg lief winters kerstkaartje, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart heb je gemaakt met de strookjes. Mooi de grote sneeuwvlok erop..
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk kerstkaartje heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke restjeskaart! De aandacht gaat meteen naar de sneeuwster/vlok

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Caroline,
    Een mooie kaart maakte je met deze smalle restjes...
    Ik heb mijn bericht gisteren om 5u gepost en ben het vergeten te linken aan de 52-weeks-blog... Niet slim van me!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg leuk gedaan zo met die strookjes, mooie kaart
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuke kaart met je schuine stroken, Caroline. Mooie sneeuwvlok ook er op!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de rest strookjes. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline