vrijdag 1 maart 2024

DAK #87 explosion box

Hallo blogmaatjes,

Vandaag alweer de eerste dag van maart en bij Do-Al(l) Kreatives begint de nieuwe challenge. Het thema om mee te doen voor de prijs is een explosion box.

De cadeau tip voor het 50-jarige huwelijksfeest van mijn schoonzus en zwager was een envelop. Nu vind ik zomaar een envelop geven niet zo geslaagd en daarom maakte ik dit cadeaudoosje met daarin een envelopje. 


Als het deksel eraf wordt gehaald, vallen de zijkanten naar beneden. 


In het midden heb ik een staander gemaakt voor het envelopje. 


Met kleine bloemetjes van Elizabeth Craft Designs is alles een beetje versierd.


Op de achterkant van het kaartje heb ik onze namen en een wens geschreven.


En nog een keer de bovenkant van het deksel.


Het echtpaar was blij met hun cadeau en we hadden een geweldig fijn feest!

Doen jullie deze maand gezellig mee aan de challenge?

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

18 opmerkingen:

  1. Gaaf cadeautje zo voor deze mooie gebeurtenis Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende creatie en mooi kleuren heb je uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, mijn buren zijn binnenkort ook 50 jaar getrouwd, je brengt me op een idee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Mooie bloemetjes heb je gebruikt
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kado vorm deze explosionbox.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige explosie box Caroline.
    Leuke gedaan.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi explosiedoosje voor het 50-jarig huwelijksjubileum. En leuk idee om binnenin een staander te maken voor de envelop met inhoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie explosiebox voor het gouden bruidspaar.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi doosje, de standaard heb je heel goed bedacht: simpel maar effectief en leuk. Mooi papier heb je gebrukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supergaaf doosje is het! En wat en top idee om er een envelopje in te stoppen met geld! Die ga ik onthouden. Meestal maak ik een kaart, maar zo'n doosje is helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi doosje leuk met de verrassingen binnen in
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi en elegant, echt goed gedaan voor deze gelegenheid! Het envelopje is zeker een leuk idee. Fijn dat het feest ook geslaagd was!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke explosie box, die staat nog op mijn lijstje. Gaaf idee om er een envelopje/giftcard in te stoppen. Leuker om te geven/krijgen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuk idee om zo geld te geven!! Ga ik onthouden.
    Fijne avond!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat ontzettend leuk gedaan zeg. Heel gaaf idee om op deze manier geld te geven.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline