zaterdag 16 maart 2024

Shopping

Hallo blogmaatjes,

Vandaag is het mijn beurt om een inspiratie kaart voor de challenge van Kleuren met Potloden te laten zien.

Rondom de digi Leyna shopping van onze sponsor Mirtillamente heb ik het papier bewerkt en bestempeld met grijze inkt.

Derwent Colousoft
huid 170-180-570-580
oogschaduw 500-260
lippen 180-120
haar 520-530-540-550-570
tassen en cadeautjes 350-360-710-230-240-520-500-570

Het is al lang geleden dat ik een dag ben gaan winkelen. In het verleden vond ik het heerlijk om winkel in winkel uit te gaan, maar daar heb ik nu geen zin meer in.  

Een fijne dag!



12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met de ingekleurde digi Caroline!
    Je achtergrondpapier is ook heel gaaf!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met de leuke digi Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart, goed idee om het papier te bestempelen om de digi zodat het niet zo'n leeg vlak wordt. De digi heb je weer prachtig gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een hele mooie kaart met deze enige digi gemaakt. Ik vond winkelen vroeger ook leuker… Zelf vind ik de winkels ook minder leuk… als je in de grotere plaatsen komt heb je die grote ketens. Ik vind daar zelf niet veel aan… veel mooie winkels verdwijnen.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje.
    Vroeger winkelde ik graag, maar vind er ook niet veel meer aan. Of het moet in een hobby winkel zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart en de digi is mooi ingekleurd Caroline. Dat was vast een gepriegel met die kleine vlakjes. Ik vind shoppen ook niet leuk of het moet in een knutselwinkel zijn hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze dame had er nog wel zin in om lekker te shoppen! Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt. Ik heb het vaak ook al snel gezien!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan de achtergrond achter deze leuke digi, prachtig kaartje.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de leuke stempel en leuke kleuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke digi en mooi gekleurd, echt een erg leuk kaart en zeker voor iemand die een beetje shop-o-holic is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke digi. Af en toe vind ik het nog steeds leuk om te gaan winkelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Caroline,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. prachtig gedaan. Leuke digi zeg.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline