donderdag 1 augustus 2024

DAK challenge #92

Hallo blogmaatjes,

Bij Do-Al(l) Kreatives begint vandaag de nieuwe challenge met als thema Western. 

Met mijn Cameo sneed ik de cowboy. Ik heb een happy birthday stempel gebruikt, maar heb alleen het woord birthday beïnkt. In plaats van happy heb ik 'howdy' geplakt. 


Het plaatje heb ik ooit eens gekocht omdat mijn schoonzus aan line-dance deed. Zij en haar man hebben paarden en dus kan ik deze kaart naar mijn zwager sturen. 

De challenge loopt tot en met 31 augustus, dus jullie hebben een maand de tijd om iets te verzinnen.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart mooi dp en een leuk cowboy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk thema, ik hou er wel van, cowboys, indianen etc. je kaart is prachtige, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en super originele kaart voor je zwager!
    Best een moeilijk thema!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke western kaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Caroline.
    Heel toepasselijk voor je zwager merk ik in jou tekst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie inspiratiekaart met dit cowboy silhouet, het bijpassende plaatje en tekst. Dat touwtje is een leuk detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart in dit speciale thema, leuk plaatje en stoer met de cowboy erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke stoere Western kaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kaart in dit bijzondere thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan met de cowboy en de stoere laarzen. Ook de tekst heb je perfect aangepast.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha! Wat een slim idee! Echt ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stoere cowboy! Past erg mooi op jouw mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind je cowboykaart geweldig! Lekker stoer.
    Leuk zoals je de laarzen verwerkt hebt met de cowboy. Gave tekst!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline