donderdag 8 augustus 2024

Week 32

Hallo blogmaatjes,

Dinsdag vielen de mussen gebraden van het dak en toch heb ik een kerstkaart gemaakt 😅 Gelukkig heb ik een rolluik op mijn hobbykamer en was de warmte goed te verdragen. Dit is het resultaat.


Het Snoesjes plaatje plakte ik op licht blauw karton. De randjes van het design papier (Marianne Design) en het ijskristallen vierkant kregen een randje van gesso. De poinsettia is een oudje van Joy Crafts, de tekst is van Studio Light en de bomen zijn van Marianne Design.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Challenges:

26 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kerstkaart heb jij op die warme dag in elkaar gezet...
    prachtig!!
    Gezellig dat je meedoet.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Caroline, en dat met die hitte.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje. Fijn als het nog een beetje koel is op je kamer.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk is je kerstkaart, dankjewel voor het mee doen bij TH&ICC groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een mooie kaart in die hitte. Ik had de ventilator ook tevoorschijn gehaald, maar heb er nog niet echt gezeten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi vouw kaartje met de leuke snoesjes en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke easelkaart met het winterse plaatje! Binnen was het denk ik aangenamer dan buiten. Wij waren dinsdag aan zee, en daar was het perfect qua temperatuur.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart Caroline met n coole look , hier ook
    dinsdag erg warm geweest , groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje heb je gemaakt. Die snoesjes blijven leuk. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart maakte je en idd wat een hitte. ik mocht werken en het was zo heet....
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart met een heel mooi plaatje!
    Met die warmte maak ik minder kaarten dan vind ik een boek lezen vaak prettiger!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kerstkaart met dit snoezige plaatje. Het is je prima gelukt ondanks de warmte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi, snoezig kaartje!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je zocht duidelijk de koelte van de sneeuw op Caroline. Een hele mooie sfeervolle easelcard in kerstsfeer. Heel mooi zoals je alles gecombineerd hebt met oog voor detail.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart Caroline. En die poinsettia van Joy is wel mijn favoriet.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Met zo'n sneeuwkaartje krijg je het vanzelf wat koeler. Het is een superleuke kaart geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi plaatje op je prachtige kaart! Leuk die witte bomen erbij een een mooi model!
    Ik heb helemaal geen zin in hobbyen dus petje af, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Caroline,
    Wat een mooie kerstkaart. Prachtig gedaan hoor. Leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Met die hitte een hele "coole" kaart !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige easelkaart heb je gemaakt met dat leuke Snoesje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ah, wat een mooie kaart! Het dp en de vierkante stans passen perfect bij het plaatje.
    Ik kan wel merken dat je in Limburg woont, daar is het aanmerkelijk warmer, want bij ons vallen de mussen alleen maar dood van het dak, bij jullie zelfs gebraden! 🙃

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart Caroline, snoesjes komen ook weer helemaal "in" erg leuk toch? Heerlijk lijkt me zo'n rolluik, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooie kaart Caroline! Wij hebben het hier gelukkig niet heet! Anders zouden we ook niet zoveel kunnen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart maakte je met dit warme weer.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind het een hele prestatie van je met die hitte, komende week wordt nog erger, ik zie er nu al tegenop maar fijn dat jij lekker mooie kerstkaarten kunt maken, je koelt er wel van af, hihi. Erg leuk je easel kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kerstkaart met dit leuke plaatje, de poinsettia is echt mijn favoriet.
    Volgende week nog warmer, helemaal niet leuk!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline