maandag 19 augustus 2024

Taart

Hallo blogmaatjes,

Voor een jarige maakte ik een taart. Ik heb niet gebakken, maar gewoon verschillende kleine kaartjes op een dubbele kaart geplakt.


Om de kaart dicht te houden, heb ik er een belly band omheen gemaakt. Aan de binnenkant van de taart heb ik teksten geplakt om de jarige te feliciteren.


Dit is niet zo mijn ding, want ik vind al dat DP bij elkaar heel druk.

Het was een heerlijk weekend. Zaterdag ben ik druk bezig geweest met het uitmesten van mijn kasten. Omdat wij een nieuwe doucheruimte krijgen in een kleine slaapkamer, moeten de kasten daar weg. Wat je toch allemaal bewaart!!! Alles moet nu natuurlijk een nieuwe plek krijgen, maar veel doe ik weg. Mocht iemand nog interesse hebben in de wikkels van theezakjes voor origami dan laat het me maar weten. Ik heb nog een volle doos die weg gaat.
Gisteren hadden we een gezellige familie bijeenkomst en daarna kregen we vrienden op bezoek. We hebben genoten.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

20 opmerkingen:

  1. Hey Caroline,
    Fijn dat je een leuk opruimweekend had. Kan deugd doen!
    Wat een mooie verjaardagskaart is dit. Tof gemaakt!
    Ik reageerde nog even bij de kerstkaart...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart, door het model, al die flapjes die open gaan als je de kaart opent, heel verrassend.
    Je hebt een druk weekend achter de rug, fijn dat het voldoening en gezelligheid bracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke feestelijke kaart. En succes met opruimen. Geeft altijd weer een voldaan gevoel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is leuk geworden. Ik maak ook liever een taart van papier, dan een echte;-) Veel succes met opruimen en weggooien, een mens bewaart toch wat in zijn leven.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de grote taart erop en al die leuke details erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. Taarten bakken is geen hobby van mij maar van papier kan ik er heel wat met plezier maken!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Caroline,
    Wat een toffe kaart heb je gemaakt. heel erg mooi gedaan.
    Dat blok vind ik heel mooi. Heb er vaak kaarten uit gemaakt.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super kaartje Caroline.
    Leuk modelletje
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een hele leuke kaart met papier gemaakt. Ik hou wel van bakken maar meestal eenvoudig… niet van die hele mooie taarten. Ik bak wekelijks een paar keer … zodat we altijd iets uit eigen oven bij de koffie hebben. Ik heb de tijd en vind het leuk om te doen. Je kaart is heel erg mooi met dit papier. Het combineert erg mooi… daardoor niet druk naar ,in mening… maar smaken verschillen. Fijn dat je een gezellig weekend had. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo`n weekend echt genieten. Je kaart is top het model en alle details heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je kaart prachtig, ik hou er wel van, veel te zien ook. En lekker aan het opruimen lees ik , succes nog, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave en feestelijke taart.
    Succes met opruimen. Wat bewaren we toch veel hè?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf die grote taart en wat een leuk model blijkt die taart te verstoppen Caroline. Leuk al die mooi gedecoreerde flapjes, je zou niet zeggen dat het niet jouw ding is. Heerlijk om zo op te ruimen, ik geniet daar altijd van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, ik denk dat je met baken nog langer bezig was, dan met papier. schaar en lijm. Het is een superleuke kaart! Het model is leuk om te maken, he?
    Oh ja, heerlijk om op te ruimen. En inderdaad, dan kom je van alles tegen waarvan je vergeten was dat je het bewaard had!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat heb je mooi gemaakt
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, mooie papiertjes voor de taart heb je gebruikt.
    Lekker om je kasten eens op te ruimen, dan kom je nog eens iets tegen...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is wel eens goed om op te ruimen, maar gooi niet te veel weg. Ik heb toen wij verhuisden wel erg veel weg gedaan, kom ik nu achter..
    Mooie taart kaart heb je gemaakt, leuk met de flapjes..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke k(t)aart en je word er niet dik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke kaart en een origineel model!
    Succes met opruimen en ik ben benieuwd of er nog iemand theezakjes wil hebben!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuk gedaan.
    heerlijk zo af en toe opruimen en weg doen/weg geven wat je niet meer gebruikt.
    groetjes Alma.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline