zaterdag 10 augustus 2024

Happiness

Hallo blogmaatjes,

Voor de augustus challenge van Kleuren met Potloden maakte ik deze voorbeeldkaart.

Deze digi Natures Beauty Girl van Polka Doodles doet me heel erg denken aan de Flower Power tijd. Ik kleurde met Derwent Chromaflow potloden.


huid 0640 - 0700 - 0710 - 2105
oogschaduw 1010
ogen 2190 - 1520
lippen 0450
haren 0300 - 0305 - 0120 - 0020
bladeren 1720 - 1730 - 1802
bloemen 1010 - 1100 - 1110 - 0405 - 0420 - 0450
grote bloem 0130 - 0405 - 0420 - 0450

Natuurlijk is het thema bij deze challenge zoals altijd: 'alles mag' zolang er maar met potloden wordt gekleurd. Tot en met 6 september kunnen jullie een kaart plaatsen.

Een fijne dag!




14 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt lekker zitten kleuren Caroline, het is een heel mooie kaart geworden! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met de leuke digi.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke digi en zó mooi ingekleurd, inderdaad doet mij ook denken aan flower power, mooie kaart is het geworden,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke flower power kaart met je mooie kleurwerk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig ingekleurde kaart Caroline, een plaatje is het. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wstcedn mooie digi op de kaart en wat heb je mooi gekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja, dat kan ik me helemaal indenken dat je aan de Flower Power tijd moest denken. Het is een heel gaaf kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi vind het fijntjes ingekleurd en het meisje past heel mooi bij de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt, mooi kleurrijk geheel heb je ervan gemaakt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig ingekleurd en wat gaaf dat je de nummers erbij zet. Gek dat ik aan zoiets nooit denk om dat te doen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, die digi refereert zeker naar de Flower Power periode, je hebt het heel mooi en toepasselijk ingekleurd, de tekst past er ook zo goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een mooie voorbeeldkaart gemaakt en frisse kleurtjes gebruikt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Flower Power absoluut en hoe leuk! Mooi gekleurd en gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline