maandag 4 mei 2026

Kinderwagen

Hallo blogmaatjes,

Voor een geboorte maakte ik met een aantal cirkels deze kinderwagen.
Alle mallen zijn van Joy Crafts - Mery Cozijnsen.

 

Bij de Facebook groep Kerst stond deze kaart in de top 3.


Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

7 opmerkingen:

  1. Aww wat een lief kaartje, gefeliciteerd met je topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje en die tekst is ook zo lief! Van harte met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die kinderwagen!!!
    Gaaf je topper !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk babykaartje Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met de kinderwagen. Gefeliciteerd met je toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je die babykaart leuk gemaakt en dat met cirkelmallen. Die tekst is ook echt heel lief. Gefeliciteerd met je Facebook toppertje, leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Caroline, die gaat zijn weg wel vinden. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline