Hallo blogmaatjes,
Op een of andere manier heb ik iets met muisjes. En dan bedoel ik als stempel of stans voor op kaarten. Ik ben er niet bang van, maar heb ze toch liever niet in huis.
Deze leuke muisjes hebben wel zin in een feestje en ze wiebelen er vrolijk op los.
Door een wobbler te stansen, kon ik de muisjes verhoogd opplakken. De achtergrondstempel is van Kaisercraft.
Een fijne dag!
Crealiefs, Caroline

Nee, in huis een muis hebben is geen feestje, ik kan erover meepraten...
BeantwoordenVerwijderenMaar zo zijn ze schattig op je mooie kaartje !
Aww wat een lief schattig kaartje.
BeantwoordenVerwijderenEen hele leuke kaart en extra leuk door de wobbles.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda