Hallo blogmaatjes,
Met de leuke notebook stans van Crealies maakte ik deze kaart. In de hoek van het DP heb ik met gesso en een stencil de bloem gesponst. De grappige felicitatie tekst is een stempel van Hobbyshop Daantje.
Een fijne dag!
Crealiefs, Caroline

Hij is mooi deze kaart!
BeantwoordenVerwijderenMooie kaart heb je gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenZo mooi van kleur geworden.
Fijne dag,
Hetty
deze is mooi geworden in deze pastel tinten
BeantwoordenVerwijderengrtjs, martina
wat een mooi kaartje met de leuke stans en leuke details
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Prachtig in die zachte kleurtjes, mooi die bloem die je mbv een stencil hebt gemaakt. Alles is heel mooi gecombineerd Caroline.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
Die zachte kleuren vind ik heel erg mooi, een prachtig geheel!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank