woensdag 17 februari 2021

Friendship

Hallo blogmaatjes,

Gisteren kon ik gelukkig weer zonder uit te glijden naar buiten en we hebben lekker gewandeld! En de temperatuur is heerlijk!

Deze kaart maakte ik voor een vriend die 80 werd. En ik heb weer zelf mijn papier gekleurd, dat is toch wel mijn favoriete bezigheid!



Eerst heb ik de schelpen gestempeld, deze vervolgens gemaskerd en toen de vuurtoren gestempeld. 


Met Derwent Coloursoft potloden kleurde ik de stempels in.

Wilma van harte welkom op mijn blog en leuk dat we bij elkaar inspiratie kunnen opdoen!

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Noor Design 6410/0099 ♦ 6410/0345 ♦ 6410/0360
Dutch Doobadoo stencil 470.713.776
Studio Light STAMPSL449
Memory Box stencil 88506
Distress inkt Cracked pistachio ♦ Mermaid lagoon

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!! KLeuren zijn ook schitterend.
    Ja ik heb ook gewandeld tussen de middag met mijn man, echt heerlijk om dat weer te kunnen doen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De achtergrond is heel mooi en daar bij die gave stempel prachtig kaartje., fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie achtergrond. Knap gemaakt. Ik ben ook blij dat de wegen weer schoon zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig daar zal de jarige heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie maritieme kaart, de kleuren van de achtergrond zijn prachtig.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart. Je bent zeker leuk aa het kleuren geweest. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleuren op deze mooie kaart. Ik ben zo blij dat bijna alles weer weg is, kan ik ook weer naar buiten,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige achtergrondkleuren , super mooi geheel!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met een super mooie achtergrond.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf hoe je je eigen kleur gemaakt hebt Caroline en zulke mooie details!
    Leuke kaart. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan, prachtige kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline