maandag 15 februari 2021

Verjaardag

Hallo blogmaatjes,

Gisteren 'vierde' ik mijn verjaardag en mijn man en ik hebben er samen een feestje van gemaakt. Ik voelde me echt jarig, onder andere door de verjaardagskaarten die ik van jullie kreeg. Heel erg bedankt allemaal! Een vriendin had een plaatje voor me aangevraagd op de plaatselijke radiozender. Dat was een Carnavalsliedje en we hebben door de huiskamer de polonaise gelopen. Zie je het voor je met z'n tweeën!?
Hihi.... hilarisch we hadden echt LOL!

Vandaag heb ik een kaart met een plaatje van Nellie Snellen. De sierlijke stans om het plaatje zat in een goodiebag.


Hier nog een foto van de kaarten die ik ontving.


Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline


15 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Leuke kaart met de mooie bloemenstans en je bent lekker verwend door blogvriendinnetjes met mooie kaarten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldige kaart is dit! Die stansvormen zijn echt te gek!
    En wat fijn dat je samen zo genoten hebt.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent dus een echte Valentijn, haha Nog van harte Gefeliciteerd Caroline en lekker dansend het nieuwe jaar in gegaan! En gezellige post uit blogland is altijd leuk!!! Je kaartje is heel sierlijk geworden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd gezellig om verjaardagspost te ontvangen en wat heb je een mooie kaart gemaakt met een een leuk plaatje en sierlijke stans,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten heb je gehad! En jouw kaartje is ook mooi.
    Haha gezellig zo met zn twee, ja je moet er toch iets van maken he.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag leuke kaartjes heb je gehad
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt mooi plaatje heb je gebruikt en een leuke vorm
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Caroline.
    je hebt mooie kaartjes gekregen....wat een feest is in deze coronatijd!
    Jouw kaartje is ook leuk zeg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook via deze weg gefeliciteerd.
    Wat een mooie kaarten heb je ontvangen, zo voel je je toch net een beetje extra jarig.
    Je kaart is mooi, een rustig geheel met een mooie rand.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog van harte gefeliciteerd! Wat een variatie aan kaarten kreeg je, leuk hoor.
    Je eigen kaart is ok een beauty. Wat mooi die rand aan de bovenkant en het plaatje staat heel mooi in dat beeldige kader.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je zo genoten hebt van het jarig zijn! Volgend jaar zal het vast weer wat grootser kunnen! Geniet van de mooie kaarten die je hebt gekregen.
    Jou kaart is prachtig met die sierlijke mallen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag .
    Leuke kaarten heb je ontvangen.
    Mooi kaartje heb je gemaakt . De mallen en het plaatje komen me bekend voor . die goodiebag heb ik ook mogen ontvangen .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Happy Birthday to you. What a fun card with the picture in the center.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat je een mooie verjaardag hebt gehad en plezier hebt gehad. Je kaart is erg keuken. Sierlijk met dd maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahahha, ik zie het helemaal voor me. Een polonaise van 2 man, hilarisch!
    Luek dat je de kaarten bewaard had tot zondagmorgen.
    De kaart die je laat zien is ook heel mooi! Prachtige stansen en een lief plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooo dat klinkt als een heerlijk dagje, erg fijn Caroline.
    Je kreeg mooie kaarten,ik zie de mijne maar ik hoorde al dat je hem ontvangen had,altijd fijn.
    Jouw gemaakte kaart is ook erg mooi, ik vind de stans om het plaatje erg gaaf.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline