maandag 8 februari 2021

Verf

Hallo blogmaatjes,

De winter is toch nog gekomen en veel mensen zijn blij met de sneeuw. Ik vind het prachtig om te zien, maar zal blij zijn als het weer weg is. Gelukkig heb ik voor een hele week te eten, dus ik hoef de deur niet uit.

Wat heb ik genoten om deze kaart te maken. Ik heb lekker zitten spelen met verschillende kleuren verf en stempels.


Vieze vingers is eigenlijk niks voor mij en die had ik wel degelijk toen de basis van deze kaart klaar was. Het was even terug naar de kindertijd met vingerverven. En dit ga ik zeker vaker doen. Het vingerhoedskruid is ingekleurd met distress oxide inkt.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Studio Light StencilSL345 ♦ Studio Light StampEG432 ♦
Studio Light StampBM47 ♦ AALL & Create #382 decimals

21 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje leuk hoor om zo met verf te spelen je hebt dan wel vieze vingers maar het resultaat mag er zijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat istie gaaf, Caroline. Ook ik heb een hekel aan vieze vingers, maar het is zó leuk om iets als dit te maken, dat ik het er voor over heb.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, je kaart is geweldig, en super van kleur! En wat heb je het vingerhoedskruid prachtig ingekleurd! Ik houd ook niet van vieze vingers, altijd komt er inkt komt waar het niet moet!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig geworden Caroline.
    Met al dat geklieder met vingerverf.
    Leuk toch even terug in de tijd.
    De bloem vingerhoedskruit is mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar ontkom je niet aan Caroline als je met inkt in de weer ga, haha Ontzettend mooi en prachtig resultaat! Toch nog maar eens doen?
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige labelkaart. Supermooie kleuren gecombineerd. Ja als je met inkt aan de slag gaat dan krijg je vieze vingers... maar dat is dit resultaat zeker waard. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, voor mij hoeft het ook niet hoor die sneeuw.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw ik vindt hem prachtig. En goed van je dat je alles in huis hebt, wij kunnen hier ook nog wel een weekje door en anders lopend naar de buurtsupermarkt voor een keer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een geweldig mooie tag! Je hebt de kleuren zo mooi gecombineerd.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige tag Caroline....heel erg leuk gedaan in deze kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige tag in hele mooie kleuren. Hier sneeuwt het nog steeds, door de harde wind veel sneeuwduinen, vanmorgen toch een stukje gewandeld met de honden, het was een grote glibberzooi
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie tag! Prachtige kleuren. Mooie stempel is dat van het vingerhoedskruid.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi gemaakt. Ik vind de sneeuw ook leuk om te zien, maar minder om door te moeten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a gorgeous colored tag and design Caroline.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi gemaakt zeg. De kleuren zijn ook geweldig. Leuk is dat toch om lekker te rommelen met inkt en zo, altijd verrassend wat er uitkomt. Ik had ook wat meer boodschappen gedaan, kan nog een paar dagen vooruit. Vind ik wel een fijn idee dat ik niet ergens heen moet.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Precies waarom ik geen inktkaarten maak -ondank dat ik ze vaak prachtig vind- zijn die vieze handen hihi. Deze creatie van jou is supermooi geworden,
    ik vind de sneeuw ook prachtig maar vind het een hel om doorheen te lopen en helaas moest ik vandaag zelf met de hond naar buiten....gelukkig wandelt hij niet graag maar het blijft een gedoe in de sneeuw. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat prachtig! Heel mooie kleuren heb je gekozen en dat je vieze vingers had, geloof ik wel, hihihi.
    Hier ook de boodschappen in huis tot en met zaterdag. Dan krijgt Petter een lijstje mee. Hij doet graag de boodschappen...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart! Wat knallen de kleuren er lekker uit op het zwart!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een prachtige tag Caroline, heel mooi deze kleuren en lekker pittig met dat zwarte randje. Dat vingerhoedskruid heb je heel mooi ingekleurd. Van mij mag je je vingers vaker vies maken LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline