vrijdag 19 februari 2021

Voor jou

Hallo blogmaatjes,

Na veel denkwerk en het omspitten van mijn papierlade is het me toch nog gelukt om met deze sketch een kaart te maken! 

De moeilijkheid zat 'm in het bruin en zwart. Toen ik dit DP vond, had ik al snel het bruine van de basiskaart en vierkantjes. Maar toen nog zwart...


Dit heb ik opgelost door het meisje in zwart te stempelen en uit te knippen en vervolgens met zwarte touwtjes de ballonnen vast te maken. Ook de letters zijn zwart.

Challenges:
Kaartenmakerij

Alvast een fijn weekend en geniet van het mooie weer!

Crealiefs, Caroline

10 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje Caroline. Heel mooi zoals je de challenge uitgewerkt hebt, lief dat meisje met haar ballonnen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Caroline, en het dsp is ook heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart, wat een mooie stans het meisje met de ballonnen.
    Gaaf gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een leuke kaart gemaakt met de sketch. Wat heb je het meisje mooi uitgeknipt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en wat netjes geknipt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooie kaart heb je ook voor deze sketch gemaakt. Knap om dat meisje zo uit te knippen. Hele leuke kerstkaarten, leuk die wintersporters in het silhouette.
      lieve groetjes Angelique

      Verwijderen
  6. Dat heb jij geniaal bedacht met de zwarte accenten Caroline, ik vind hem geweldig mooi.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart met deze leuke sketch, het meisje met de ballonnen past er perfect bij
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje leuk hoe je hebt opgelost met het meisje in het zwart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms gaat het makkelijk, soms moeilijk. Maar je heb t het creatief opgelost met deze mooie kaart. Dank je wel voor het meedoen aan deze leuke uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline