woensdag 24 februari 2021

Zoon

Hallo blogmaatjes,

Een paar weken geleden is ons achterneefje Lukas geboren. Voor zijn ouders en broertjes maakte ik deze kaart.



Voor het emboss gedeelte heb ik weer de dobbelstenen folder van Coosa gebruikt. Het DP komt uit een oude set van Marianne design en de letters zijn gemaakt met een stans van Joy Crafts.

De kaart doet mee aan de februari challenge van Cheerful Sketches 

Hebben jullie al een afspraak met de kapper en pedicure??? Fijn dat we daar weer naar toe mogen, maar blijf voorzichtig!

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Caroline, de dobbelsteen embossing folder is heel leuk. De afspraak stond al gepland, ik plan een heel jaar door pedicure en kapper.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke babykaart, Caroline. Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt.
    Ik heb net een afspraak bij de kapper gemaakt voor 3 maart. Jippie!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een keileuke babykaart met een heel mooi plaatje.
    Pedicure mocht ik nog steeds naar toe i.v.m. medische indicatie en de kapper staat gepland op 4 maart..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke babykaart.
    Mooi plaatje.
    De kapper staat hier ook gepland.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke babykaart heb je gemaakt Caroline. Die embossingfolder met de de dobbelstenen is er super bij. Ik mag eindelijk op 4 maart naar de kapper. Het is ook echt geen gezicht meer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf geboortekaartje maakte je met de leuke sketch Caroline.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je kaartje, de pedicure is bij mij al doorkunnen gaan..voor sommige mocht dat. Dus ik had geluk, en de kapster yes de 8ste ben ik aan de beurt gelukkig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke babykaart . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline