woensdag 15 november 2023

DAK #83 reminder

Hallo blogmaatjes,

Als reminder voor de lopende challenge bij Do-Al(l) Kreatives maakte ik een kaart voor mijn schoonzus en zwager die binnenkort 50 jaar getrouwd zijn.

Deze keer willen we een huwelijkskaart met grijs en roze zien.



Met een stencil van Dutch Doobadoo maakte ik de basis. De hoed is van Sizzix en met stansen van Spellbinders maakte ik de 'jurk'.

Jullie hebben nog twee weken de tijd om mee te doen aan deze challenge.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Challenge

6 opmerkingen:

  1. Prachtige huwelijkskaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Caroline
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model en mooi kaartje met de zachte tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi model en een leuke binnenkant.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk deze kaart met de hartjes overslag. Helemaal geschikt voor een huwelijksjubileum!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline