woensdag 29 november 2023

Kleurenkaartenteam november

Hallo blogmaatjes,

Deze maand zijn roest en crème de kleuren voor het kleurenkaarten- team. Van de week kwam ik op mijn bureau de klok -gemat op crème cardstock-  tegen. Al heel lang lag die daar, maar ik had geen idee wat ik er mee wilde gaan doen. Nu dus wel, want die kon mooi op een kaart voor het KKT.

In het roestkleurige cardstock dat ik voor de rand en de losse tandwielen heb gebruikt, zit een beetje een reliëf en dat geeft een mooi effect.

Alle deelnemers kun je bij Martina op het blog vinden.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Joy Crafts 
6002/0634
6002/1564

20 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in deze tinten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar....alles krijgt een bestemming....het is een tof kaartje geworden Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf gemaakt !
    Tja dat heb je soms ...geen idee en dan ....
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je hebt er een mooi kaartje van gemaakt! En wie wat bewaard heeft altijd een kaartje! haha! Leuk gedaan hoor en mooi die klok! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie gave kaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat toevallig dat die klok daar lag.
    Mooie kaart
    LiefsChantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kaartje voor de KKT. Heel mooi bedacht.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    Girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje is het! Handig he, om gewoon dingen te bewaren ook al weet je eerst niet wat je ermee moet...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie klokkenkaart in deze mooie kleuren,
    Liefs Yvon Doensen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. toffe stoere kaart voor het KKT, mooie combinatie van je malletjes.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart heb je gemaakt voor het KKT. Prachtig die tandwielen/ klok. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Caroline,
    Wat een mooie mannenkaart maakte je. De kleuren zijn er perfect voor en helemaal geslaagd voor het KKT!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. die is leuk en stoer geworden, mooi kaartje
    bedankt voor je deelname deze maand,
    grtjs,Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een dagje later maar nu alsnog een KKT rondje.
    Wat leuk dat je de klok zo kon gebruiken. Mooi Kaartje!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ideaal dat die klok al mooi klaar lag voor het KKT, Caroline! Leuke kaart maakte je.
    Ik ben een dagje later bij het KKT dit keer!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi deze tinten en wat een gave stoere kaart, heel mooi samengesteld, Caroline! Fijn dat de klok zo goed van pas kwam hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk hé dat alles toch zijn bestemming krijgt. Leuk! Ik ben laat met reageren maar het is de eerste dag die ik niet doorbreng in mijn bed of de zetel. Langzaam knap ik weer wat op. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline