zondag 19 november 2023

Knutsels & Kadootjes

Hallo blogmaatjes,

Voor de nieuwe challenge bij Knutsels & Kadootjes mocht ik gastdesigner zijn. Dit is mijn bijdrage aan het thema Knutsels en Kadootjes in de breedste zin van het woord.

Op deze kaart plakte ik een lakzegel met een cadeautje en van de overgebleven wax maakte ik de plakparels. Soms maak ik met verf een achtergrond en ik ben graag in de weer met garen. De schaar is een onmisbaar stukje gereedschap op mijn bureau.


Rechtsonder een cadeautje van Marianne Design en als ik weet voor wie de kaart bestemd is, kan ik rechtsboven nog een tekst stempelen. 

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

13 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje in prachtige zachte kleuren.
    Fijne zondag.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart, een perfecte voorbeeldkaart voor die challenge. Mooi in het zachte lila en zacht groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart maakte je als gastdesigner.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige bijdrage geleverd met deze kaart als GD.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart in deze tinten
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een topper van een gdt-kaart: alles van de challenge zó mooi verwerkt!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke creatieve kaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met zowel knutselspullen als een cadeautje, mooie zachte tintjes ook, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf kaartje met al het gevraagde erop.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat heb je een prachtige kaart als gast-designer ingeleverd Caroline. Heel mooi gemaakt en zo leuk met die wax zegel erbij. Leuk om daar bijpassende pareltjes van te maken. Dank je voor je inspiratie en leuk dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik dacht dat ik al had gereageerd... maar in elk geval is het een heel mooie, toepasselijke kaart voor onze challenge. Dank je wel dat je gastdesigner wilde zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf kaartje met alles leuk gecombineerd!
    Wat zijn de plakparels mooi geworden zeg xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline