vrijdag 10 november 2023

Ice crystal

Hallo blogmaatjes,

Vandaag heeft het leuke vogeltje van Marianne Design een plekje op mijn kaart gekregen.

De I voor dag 10 bij Beccy's Place deed me denken aan Ice crystal. Met een stencil en inkt heb ik die op de achtergrond en in het kader gesponst.


Rondom de kaart stempelde ik de dennentakken en bij het kader heb ik nog een paar ijskristallen geplakt.

Straks ben ik er nog een keer met de nieuwe challenge van Kleuren met Potloden.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke dp en het schattige vogeltje hij steelt echt de show
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart met het mooie vogeltje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The stamped frame looks wonderful Caroline, the pine branches are a lovely image. I like your little bird too, the pop of yellow is lovely against the blue.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met dit vogeltje. Het vogeltje is ook echt heel erg leuk.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie achtergrond voor het lieve vogeltje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach kijk nou wat een TE lief vogeltje…zit mooi te shinen op je prachtige kaart Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline