Hallo blogmaatjes,
Op deze regenachtige dag heb ik een vrolijke bloemenkaart voor jullie.
Eerst heb ik de stempel met bloemen van Carla Creates met ZIG markers en water ingekleurd. Daarna de achtergrond met distress inkt rustic wilderness en water opgevuld.
Met mijn rups kaart sta ik in de top 3 van de Crealadies
Nu duik ik mijn hobbykamer in en ga van de bloemen naar de kerst, hihi...
Een fijne dag!
Crealiefs, Caroline



Hey Caroline,
BeantwoordenVerwijderenWat een super leuke kaart. Heel erg mooi gekleurd. Lekker vrolijk.
Fijne dag.
Lieve groetjes,
Emily
wowo, wat een leukerd Caroline. De bloemen spatten van het scherm af! Gefeliciteerd met je topper.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Wat een super vrolijke kaart heb je gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd met je topper, zo leuk !
Groetjes van Hetty
Wat een mooie kaart met deze mooie bloemen. Superkeuk gemaakt. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenPs gefeliciteerd met je topper… die is ook al zo mooi!
BeantwoordenVerwijderenHeerlijke bloemenkaart, zo lekekr vrolijk en mooi gekleurd ook met je Zigs! Van harte met de topper, altijd erg leuk.
BeantwoordenVerwijderen