woensdag 6 mei 2026

Vrolijk

Hallo blogmaatjes,

Op deze regenachtige dag heb ik een vrolijke bloemenkaart voor jullie.


Eerst heb ik de stempel met bloemen van Carla Creates met ZIG markers en water ingekleurd. Daarna de achtergrond met distress inkt rustic wilderness en water opgevuld.

Met mijn rups kaart sta ik in de top 3 van de Crealadies



Nu duik ik mijn hobbykamer in en ga van de bloemen naar de kerst, hihi...

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

6 opmerkingen:

  1. Hey Caroline,
    Wat een super leuke kaart. Heel erg mooi gekleurd. Lekker vrolijk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowo, wat een leukerd Caroline. De bloemen spatten van het scherm af! Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super vrolijke kaart heb je gemaakt.
    Gefeliciteerd met je topper, zo leuk !
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met deze mooie bloemen. Superkeuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ps gefeliciteerd met je topper… die is ook al zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke bloemenkaart, zo lekekr vrolijk en mooi gekleurd ook met je Zigs! Van harte met de topper, altijd erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline