handmade - exclusive design
wat een mooi kaartje met de leuke postzegeltjesgroetjes Ellen
Leuke slimline postzegelkaart met die grappige sneeuwpopjes.Groetjes, Eri
Wat een leuke kaart met het postzegelvelletje Caroline!Groetjes Diny
Leuke postzegelkaart, Caroline. Wat sneu dat de sneeuwpop is uitgegleden.Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.GroetjesJantine DT 52WTC
Gezellig kaartje met de sneeuwpop.
Wat een super leuke kaart heb je deze keer weer gemaakt.Groetjes van Marian.
Grappige kaart, leuk gemaakt!groetjes van Ank
Wat een leuk en grappig kaartje is dit, Caroline!
leuk idee om de postzegelstans zo op dessinpapier te gebruiken, en zo tof die sneeuwpopstempeltjes!GroetjesNancy 52WTC
Superleuke postzegelkaart. Oeps, die sneeuwpop....als hij maar niet van de kaart afglijdt...
Mooie en leuke kaart met de postzegelstans, wij hadden voor de afwisseling een flinke hagelbui, nu is het zonnig.groetjes,Ansx
Leuke Slimline kaart met deze leuke stans en plaatjes. Groeten Trijntje
Wat een gave slimline !!!!groeten InekeDT 52 WTC
Een grappige kerstkaart Caroline. Hopelik heeft de sneeuwpop zich niet bezeerd.Gezellig je weer te zien bij 52 WTC. Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Wat een leuke kaart heb je met deze postzegelmal en de.grappige sneeuwpoppen gemaakt.
Wat een leuke en grappige kaart met de sneeuwpoppen!Groetjes Trudy
Wat een grappige kaart met dat uitgegleden sneeuwpoppetje. Erg leuk gedaan.Lieve groet, Petra
Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!Crealiefs, Caroline
wat een mooi kaartje met de leuke postzegeltjes
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Leuke slimline postzegelkaart met die grappige sneeuwpopjes.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Wat een leuke kaart met het postzegelvelletje Caroline!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Diny
Leuke postzegelkaart, Caroline. Wat sneu dat de sneeuwpop is uitgegleden.
BeantwoordenVerwijderenGezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Gezellig kaartje met de sneeuwpop.
BeantwoordenVerwijderenWat een super leuke kaart heb je deze keer weer gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Marian.
Grappige kaart, leuk gemaakt!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank
Wat een leuk en grappig kaartje is dit, Caroline!
BeantwoordenVerwijderenleuk idee om de postzegelstans zo op dessinpapier te gebruiken, en zo tof die sneeuwpopstempeltjes!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Nancy 52WTC
Superleuke postzegelkaart. Oeps, die sneeuwpop....als hij maar niet van de kaart afglijdt...
BeantwoordenVerwijderenMooie en leuke kaart met de postzegelstans, wij hadden voor de afwisseling een flinke hagelbui, nu is het zonnig.
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
Leuke Slimline kaart met deze leuke stans en plaatjes. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenWat een gave slimline !!!!
BeantwoordenVerwijderengroeten Ineke
DT 52 WTC
Een grappige kerstkaart Caroline. Hopelik heeft de sneeuwpop zich niet bezeerd.
BeantwoordenVerwijderenGezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Wat een leuke kaart heb je met deze postzegelmal en de.grappige sneeuwpoppen gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenWat een leuke en grappige kaart met de sneeuwpoppen!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Trudy
Wat een grappige kaart met dat uitgegleden sneeuwpoppetje. Erg leuk gedaan.
BeantwoordenVerwijderenLieve groet, Petra