donderdag 14 mei 2026

Week 20

Hallo blogmaatjes,

Voor 52 weeks to Christmas heb ik een postzegel stans van Crealies gesneden.


Ho ho ho het sneeuwpopje is uitgegleden!!! 

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

17 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke postzegeltjes
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke slimline postzegelkaart met die grappige sneeuwpopjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met het postzegelvelletje Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke postzegelkaart, Caroline. Wat sneu dat de sneeuwpop is uitgegleden.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart heb je deze keer weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappige kaart, leuk gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk en grappig kaartje is dit, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk idee om de postzegelstans zo op dessinpapier te gebruiken, en zo tof die sneeuwpopstempeltjes!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke postzegelkaart. Oeps, die sneeuwpop....als hij maar niet van de kaart afglijdt...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie en leuke kaart met de postzegelstans, wij hadden voor de afwisseling een flinke hagelbui, nu is het zonnig.
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke Slimline kaart met deze leuke stans en plaatjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave slimline !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een grappige kerstkaart Caroline. Hopelik heeft de sneeuwpop zich niet bezeerd.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart heb je met deze postzegelmal en de.grappige sneeuwpoppen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke en grappige kaart met de sneeuwpoppen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een grappige kaart met dat uitgegleden sneeuwpoppetje. Erg leuk gedaan.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline