dinsdag 15 februari 2022

DAK #62 reminder

Hallo blogmaatjes,

Wat heb ik gisteren een fijne verjaardag gehad. Mede dankzij de mooie kaarten die ik van jullie mocht ontvangen. Het was een feestje om ze te bekijken en de lieve felicitaties te lezen! Ik voelde me echt jarig en ga er nog lang van nagenieten!

Bij Do-Al(l) Kreatives willen we deze maand een easelkaart met thema beterschap zien en hier is mijn voorbeeldkaart.

Deze keer heb ik een scrapling easelkaart gemaakt met mooie kanten randjes. 


Aan de zijkant heb ik een fles geplakt en de voorkant van de kaart steunt tegen een vlinder die ook bij het design papier horen. 


Helaas is deze tekst stempel van Stampinback niet meer te koop.


Omdat het design papier al mooi genoeg is van zichzelf, heb ik er niet veel meer bijgeplakt.

Jullie kunnen nog tot eind februari meedoen met de challenge.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Studio Light:
Paperpad SL-ES-MPP03
Borders JMA-ES-CD94


10 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig de zachte tinten in het papier en de mooie tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je ondanks de corona regels toch een fijn dag hebt gehad.Nu nog na genieten.
    Je kaartje is ook weer een plaatje. Leuk randjes langs de kant.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je zo genoten hebt van je dag! Toch speciaal om 60 te worden! Prachtige easelkaart, door de mooie randjes en het mooie papier extra chique!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Caroline.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om van een slimline model een easel card te maken. Hij is mooi en die stempel is heel tof (jammer dat hij niet meer te koop is).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Caroline,
    mooie reminder heb je voor onze challenge gemaakt.
    Fijn dat je zo'n jarig gevoel had.
    Ik reageer even met mijn andere account, want ik word al vier dagen geplaagd door de robot die me spelletjes laat doen en dat kost me veel te veel tijd;-) Dat zal je snappen,
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart met het mooie model en prachtig papier Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik lees dat je jarig, nog van harte gefeliciteerd Caroline! Fijn dat je zo verwend bent met mooie kaartjes.
    Je kaart is een plaatje, mooi papier, fijntjes is de uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline