maandag 14 februari 2022

Valentijn en jarig

Hallo blogmaatjes,

En dan ben je ineens 60 jaar! We hebben het gisteren gevierd samen met mijn zoon, schoonzoon en moeder. Bedankt voor jullie kaarten! Zo meteen -bij een kopje koffie met gebak- haal ik ze uit de envelop en dan ga ik samen met mijn man heerlijk genieten van mijn verjaardag.

Vandaag is het ook Valentijnsdag en voor mijn Valentijn heb ik een kaart gemaakt. Gewoon om hem te laten weten dat ik nog steeds blij met hem ben.


De kaart is geplaatst bij:

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

27 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Caroline, heerlijk gisteren al gevierd.
    Geniet vandaag nog maar verder van je koffie met gebak en het uitpakken van alle kaartjes want volgens mij heb je er best veel ontvangen uit blogland xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps en vergeet ik te zeggen dat ik je Valentijnskaart erg mooi geworden vind xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige Valentijns kaart Caroline en proficiat met j verjaardag
    Gezellige dag groetjes Epie .......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag , een leuke kaart gemaakt voor jou Valentijn.
    Maak er een gezellige dag van.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wens je nog een mooie dag samen.
    Je kaart voor je man is ook heel lief.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag maak er samen met je man een mooie dag van, Je kaart voor je Valentijn is heel leuk. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verjaardag. Een mooie kaart met al die hartjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd Caroline, fijne dag samen met jouw Valentijn!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey jarige job, gefeliciteerd met je 60 ste verjaardag! Maak er een leuke (Valentijns) dag van! Je kaart is prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je verjaardag, wat gezellig gisteren met je naaste familie en vandaag gewoon verder feesten met je lief, geniet ervan, prachtige kaart maakte je voor hem, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Caroline, en van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Gisteren al een fijne dag gehad hopend vandaag ook!
    Geniet van al je kaarten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je 60ste verjaardag Caroline! Ja voor je het weet ben je het, hihi Geniet van je verjaardagspost en een hele fijne dag! Ook manlief heb je niet vergeten een hele lieve kaart voir jou Valentijn!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoera...gefeliciteerd met je verjaardag, Caroline.
    En wat een leuke kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een gezellige dag van
    wat een mooi kaartje heb je voor je man gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefelicteerd met je 60-ste verjaardag . Je hebt een hele mooie valentijnskaart voor je man gemaakt. Heel lief. Een fijne dag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog gefeliciteerd en wat heb je een mooi kaartje gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Caroline,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag....geniet er lekker van!
    Je laat zelf ook een prachtig kaartje zien....wat leuk gedaan!
    Groetjes en een hele fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart en van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige dag!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd Caroline en ik wens je nog een gezellige dag, samen met je Valentijn, voor wie je een mooie kaart maakte.
    Ik hoop dat mijn kaartje ook bij de hele stapel zat.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne verjaardagsavond nog.
    Wat een mooie valentijnkaart maakte je, die wordt vast enorm gewaardeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat klinkt als een fijne warme verjaardag Caroline. Je Valentijnskaart is mooi, leuk patroon. Heb je dat met stempels gedaan? Nog een fijne avond samen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Hiervoor heb ik een stencil van Pronty gebruikt met distress inkt Candied apple!

      Verwijderen
  22. Wat een gave Valentijnskaart, ik vroeg me dat ook al af, maar ik lees je antwoord hierboven.
    Fijn dat je mijn kaart ontvangen hebt, post is altijd zó leuk
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je verjaardag, gezellig dat je 2 dagen feest hebt. Mooie kaart heb je gemaakt voor je lief. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog gefeliciteerd met je 60e verjaardag. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor je man, wat lief dat je zo, hem wil bedanken dat je nog steeds gek op hem bent. Bedankt dat je mee doet bij K&K. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nog van harte met je 60e verjaardag. En een prachtig kaartje met liefde gemaakt voor je man. Leuk dat je met ons meespeelt bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart, Caroline
    Dank je wel voor je deelname bij Hobbyshop Veldmaat.
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline